| Usuari | Entrada |
|
0:30 5 novembre 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Bona ocasió per la gent que vol fer montanya , es ven Suzuki 250 4T 2008 enduro , amb molt poc ús , disposa de equipament i proteccions tot seminou , informació a Motos Palamós .
|
|
|
13:58 5 novembre 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
si la compres tu jo darrere teu ,en comprare una per mi—!!!!! aixi que espavilando…
|
|
|
15:13 5 novembre 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Ya lo veo que me vais a dejar solo como la una… No valeeeeeeeeee!!!!!
|
|
|
23:21 6 novembre 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Xavi la veritat es que la montanya es algo que no hem des-agrade gens es molt divertit , tindrem de mirar de fer algo , tindrem de buscar cuatre motos , una per a tú, una per el Renato , una per un ex de la colla que torna a la guerra i un servidor , per a mi una 250 dos temps , Emocións fortes . El que torna amb actiu es sorpresa , ja sabreu qui es .
|
|
|
23:37 6 novembre 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
vaya… ahora no dormirè pensando quien es… Igual no lo conozco… jejejejeje
PD: lluis, la moto para mi que sea una trial o trail… jejejejeje
|
|
|
13:31 7 novembre 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
home jo ja fa temps que estic buscan i miran,, tinc dues coses interesants.. el invitat sorpresa jo ja se qui es…jejejejeje…
un ex ducatuste pot ser???? tinc que fotre un cop d'home i tirarme a la piscina son dos dies i d'aqui tres dies per mi dos per tu no ens aguantaran les cames jejeje,.. aixi que canya al mono..
|
|
|
22:53 8 novembre 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Bé Xavi , crec que el dubte que tenim ja el ting resolt , estaben entre 250 cuatre temps o dos temps , pues jo hem decanto per la que menys pesa , diuen que a un bon feiner qualsevol eina l'hi va bé , per tant segur que encertem .
|
|