hola nois! com bé diu el titol, ahir divendres va ser la primera rodada del team ducati. Us en faré cinc cèntims per a que se us facin les dents llargues:
Sortida de Palamós a les sis del matí , amb tot l´equipatge carregat i les dues nenes darrere impecables , pneumàtics nous, etc, etc…
Viatge d'una tirada fins al circuit. Hem arribat a les 8.30, hem descarregat les ducatis, les hem ficat als seus cavallets i, mentres hem anat a esmorzar, els calentadors a les rodes a 80 graus. Mentres esmorzàvem, ha vingut el Josep Maria que és el propietari del circuit i ens ha ensenyat totes les reformes que han anat fent durant tot l'hivern, ufffffffffffffffff…. al mes de juny restaurant i piscines obertes … quina pasada de circuit! El tracte familiar, tot en ell és especial… Bé, anem per feina: mentres veiem les obres del restaurant he començat a sentir que ja rodaven unes motos…. aggggggggggg… i en josep Maria emocionat ensenyant el seu imperi i jo pensant:”a veure si acabem ja, que encara ens tenim que ficar el mono de pell i des de l'any passat que no ens el coloquem, no se si ens entrarà. Ja se sap: l'hivern, els turronets, etc, etc…. Doncs no: els trajes han entrat a la perfecció, al menys el meu, el del “machote” una mica més apretat. ja se sap ell es com un galgo…jajajaja. Amb els ouets apretadets feia goig i tot! jajajajajajajaja.
ja es hora de comença a rodar… ahhhh s'ha der dir que les tandes d'alcarras aquest any com ha novetat es que nomes acepeten 40 motos i es pista oberta… aixo ja es el sumum.. pots rodar tot lo que puguis..i el cos aguanti.. en el nostre cas lo que aguantin els neumatics que al final podrem escriure un llibre …com se menjen els sliks…ufffff.. es veritat aixo que diuen de les ducatis que es per gent amb pasta…jajajaja..la mare quin va parir….jejeje
primeres corves final de recta unaltra a la esquerra una mica de recta una dreta bastant tancada una tall de recta una dreta enllaçada amb una d'esqueerres ben llaga on ja comencem a treure xispes dels stribos…. ufffffffffffffffffffff… quina canya aixo pinta super be despres la baixadeta i tachinnnnn acabada d'esfaltar…. cullons que be que esta aixo .. la de dretes llarga i unaltra vegada el genoll clavat a l'esfalt..la chicane pim i pam… .ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…. nomes de pensar crec que estic mullant els gayumbos..jajajaja…..
despres de 10 minuts rodant el machuca es fica al costat meu a la recta i m'indica que el seu motor no rendeix no li puja de voltes …. merdaaaaa .. ja saveu com es le machuca… jo dintre del meu casco anaba pensant ayyyyyy que se la vendra ayyy que se la vendra .parem al box se la mire i diu mira que es guapa ehhhhhhh… i uffffffffffffffffffffff… tot i la moto no anar del tot fina. anavem rodant a un ritme molt bo com dirie jo un ritme sense sustos … ala recta pasem sense apreta el motor ja que les ductais on demostren el seu comportament son a les corves i totes les japos que ens podien pasar a la recta ala segona corva del circuit ja respiraba aire dels nostres escapaments.. i es que no es per dir-ho ja tenim un nivell bastant maco .. ens falta molt que apendre pero disfrutem com nens petits i encara mes cuan amb les nostres motos de 12 anys.. fotem unes bones repasades a motos del 2009..jajajaja…
sempre que arribem al circuit el que pase per davant del nostre box es mire les ducatis clasiques, que tenim i s'els escapa el riure al final del dia el que torna a pasar pel mateix box se mire les reliquies d'unaltra manera pensant ostia quins pepinus a la pista no les podem seguir…jejeje… aixo es lo que te fa sentir orgullos de les ducatis i mes de les nostres 998's..
aixo mes o menys es lo que va pasar amb els nois que estaben al box del cuan ere l'hora de dinar els vaig sentir els comentaris que feiien .. referents a les nostres montures i clar dels pilots tambe que porten aquestes motos…jejejejjeje..
cuan va se l'hora de dinar varem carregar les motos i per nosaltres el dia de circuit ja va acabar ja que jo tenia que vindre aviat a palamos varem aprofitar per anar a fotre una bon dinar i cap a casa…
espero que us animeu pel dia 8 de maig …aixo nomes acaba de començar amics..