| Usuari | Entrada |
|
19:09 5 juliol 2010
| Carlinho s2r broooum
Membre
| | | |
|
| entrades 33 |
|
|
Docs aixo que el Ramon i jo ens apuntem al curs d'Actionteam que es fara a Montmelo el 2 i 3 d'octubre. El preu dels dos dies es de 360 euros, un dia 245 euros . Fan descomptes un d'ells per tenir la moto oficial del club, aquest any es la marca Suzuki. Els propietaris de Suzukis pagan un 10% meyns. Si tens una tarja VISA MasterCard Action Team (es te que ser soci del club Act.Team) el descompte es de 20%. Al preu del curs s'ha de sumar el preu del seguro diari que es de 25 euros x dia. Total del curs sense descomptes 410 euros, amb descompte per la tarja Act.Team 344 euros (si no me equivoco, no hi ha descompte a l'assegurança).
Deixo uns enlaces a la pagina del curs. http://actionteam.es/blog/escuela-de-conduccion/preguntas-frecuentes/%C2%BFcual-se-el-horario-tipo-de-un-curso/ , hi ha tres nivells diferents, els cursos son de vuit (8) alumnes per monitor,… http://actionteam.es/blog/tema/escuela-de-conduccion/actividades-de-la-escuela-de-conduccion/
|
|
|
21:43 5 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
OHHHHHHHHHH, dos dies en un circuit mundialista, la ultima vegada amb DUCATI BCN varem pagar aixo un sol dia . Va nois a veure si som força penya.
|
|
|
21:46 5 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 725 |
|
|
Ufffff, massa pelas per mi…
|
|
|
22:28 5 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
Renatillo tambien lo puedes hacer de un solo dia. Ademas a una hora de camino y encima fin de semana que no pierdes dias de curro. Venga hombre que es Montmelo. Va buscame otra escusa jejejeje.P.d. ya tengo echa la incritcion de la targeta para el 20%.
|
|
|
22:40 5 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
Me olvidaba, la comida tambien esta incluida. Reni otro gasto menos.
|
|
|
23:18 5 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 395 |
|
|
No sé no sé , vosaltres creieu que el meu tractoret pot entrar a Montmeló , la meva moto es per anar a esmorçar el diumenge tranquilament , peró per fer carreres a Montmeló millor la Supermono no? , peró es que encara no la ting acabade .
|
|
|
23:43 5 juliol 2010
| Simonelix
Membre
| | | |
|
| entrades 18 |
|
|
HUY,HUY,HUY, HOSTIA !!! EM PENSO QUE M´HE EQUIVOCAT, NO ES AQUEST EL FORO DE HARLEY ???
|
|
|
0:19 6 juliol 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Si es te que anar cap problema,el que pasa que la gent d'action time em sembla que som mes de motos Japos que de Ducatis.
Espero que s'apunti mes gent collons,que es MONTMELOOOOO!!!!
|
|
|
21:08 6 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 725 |
|
|
No se si os habeis dado cuenta, pero el amigo Simon (simonelix) acaba de hacer su primer post… Bienvenido chaval!!!! A ver si entras a menudo aunque sea dando palizas con esos armatostes llamados harley… jejejejejeje…
|
|
|
21:11 6 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 725 |
|
|
lluis ha dit:
No sé no sé , vosaltres creieu que el meu tractoret pot entrar a Montmeló , la meva moto es per anar a esmorçar el diumenge tranquilament , peró per fer carreres a Montmeló millor la Supermono no? , peró es que encara no la ting acabade .
lluis, si tu tens un tractoret… yo ting un tricicle… jajajajajaja… amb la 695 a la recta puc fe una bacaina i tot… jajajajajajajaja
|
|
|
23:31 7 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 395 |
|
|
Hola Sobradix , bé enteng que suspiris per un ferro d'aquests que brillan , com que amb les R no tens rival , has de buscar noves emocions , peró amb aquestes m'aquines de fer fresa , les emocions els has de buscar molt bé , están molt amagades je je .
Benvingut al foro , peró pots parlar de motos vale!. ( vaig fort eeehhh).
|
|
|
21:28 8 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
Hola Futuro Hijo de Dios, a veure si fots canya pel foro. Tu carcamal, fes moltes hores extres aques t estiu que a l' octubre anirem al cicuit amb la ZUCATI jejeje . Benvigut al foro SIMO.
|
|
|
15:32 9 juliol 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 509 |
|
|
hola marranes …. jejejeje… si vols una ducati la meva 998 esta en venta..
|
|
|
20:27 9 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 725 |
|
|
En venta?????? Estas seguro????? Si quieres 300 euros… jajajajajajajaja…. me cago en la mar salà…. ya me la quedaria…. pero soy pobre…. snif, snif….
|
|
|
23:09 9 juliol 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 509 |
|
|
si conoces de alguien que la quiere escucho ofertas serias……
|
|
|
18:58 10 juliol 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Estas atontat.
Rene,yo tambien vendo la mia,siempre 100€ mas barata que la del xavi,la mia es la S.
Escucho ofertas serias serias
|
|
|
20:31 10 juliol 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 509 |
|
|
ESTO ES UNA SUBASTA A LA BAJA…JAJAJAJAJAJAJA.,…
DONCS SI NOI ME VENC LA 998 I LA KTM .. VULL FER UNA RENOVACIO DE MATERIAL..
|
|
|
21:16 10 juliol 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Renovació?em sembla que si t'ho vens tot es per comprar-te una raqueta de padel d'or.
T'has fet vei amb 4 dias amic!! les motos ja no et tiren!!
Que et vols comprar?
|
|
|
21:59 10 juliol 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 509 |
|
|
secreto de sumario …… bicilindric segur que sera…
|
|
|
22:52 10 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 725 |
|
|
Entonces la RSV4 no es… La nueva multi???? Es que la 1198 como que no… Jooooooooooooo ahora no voy a poder dormir pensando cual podria ser….
|
|