Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Curs de Conducció ZK, diumenge 18 d´octubre, circuit d´ALCAÑIZ

UsuariEntrada

16:30
28 setembre 2009

Gsus

Membre

entrades 103

1

Hola Foreros !! El dia 18 d´octubre (diumenge), els de ZK fan un curs de conducció al nou circuit d´Alcañiz. En principi, i si no hi ha cap imprevist, en Gonsi i jo anirem i ens agradaria que la major part de “socis” (semblo en Nuñez!!) del club vingués també amb nosaltres.

El preu és de 160 euros i és en la modalitat FREE, es a dir, que de les 6 tandes que fan, 1 és amb monitor i les altres 5 a escollir entre lliures o amb monitor+video. La veritat, em sembla, és una bona oportunitat per tastar aquest nou circuit que pinta “molt bé” !!

Per més informació us deixo l´adreça (link) de la pàgina web de ZK on hi és tota l´informació ( calendari de tandes, modalitats de tandes, etc … ):

http://www.motozk.com/escueladeconduccion.php 

Ja comentareu a veure que us sembla !!

17:13
28 setembre 2009

ricard

Membre

entrades 59

2

17:15
28 setembre 2009

ricard

Membre

entrades 59

3

Doncs podeu aprofitar i fe un cap de setmana complert!!!! El disabte 17, a mig cami podeu rodar amb DucatiBarcelona a Calafat.

17:28
28 setembre 2009

Gsus

Membre

entrades 103

4

No, si d´estar bé estaria més que bé ….. seria collonut !! Però es clar, després no em deixarien tornar a casa !! jajaja !!

Sabia que tenieu intenció d´anar a Calafat però no sabia que anéssiu el dia 17 d´octubre; ja li comentaré a en Gonsi a veure que diu, però en fa el pes que voldrà anar abans a Alcañiz. De totes maneres si s´anul.lés el curs de ZK, pots comptar amb nosaltres. Ja estarem en contacte, Ricard ( i gràcies per l´informació ). 

Ciao !!

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

6 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)