Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Data sopar 17 de Desembre

UsuariEntrada

0:40
4 desembre 2009

lluis

Membre

entrades 396

1

Bé finalment la data del sopar será el 17  de Desembre , es una data que va bé a força gent , si es posible el lloc será a l'Ancora de La Fosca , a la fí de poder fer una mica de previsió , es fará una llista a Motos Palamós , espero que siguem forçes moteros i moteras , fins aviat.

13:53
4 desembre 2009

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

2

Lluis ja em pots apuntar a la llista….

21:58
5 desembre 2009

lluis

Membre

entrades 396

3

Ya sé que tú no vas a fallar Renato , eres el primero de la lista , espero que esto se anime , bien supongo que como siempre seremos un buen grupo , bueno hasta mañana a les vuit , val.

0:50
6 desembre 2009

Desmomarc

Membre

Palamós

entrades 11

4

Hola a tothom!
Sorpresos, eh? doncs mira, vés x on… acabo de fer un cop d’ull al forum (que fa molt que no hi entro) i veig: “sopar”. O sigui que ja podeu contar amb mi!! …amb moto no, pero tot el que sigui tema de jalar, cap problema!
Per cert, és correcte? el 17/12 és un dijous… a mi ja hem va bé perquè tinc lliure!
Salut!
PD: Hem penso que a les 8 no m’hi veureu…
Marc

15:49
6 desembre 2009

ramon1

Membre

ramon1

entrades 157

5

Hola a tothom el dijous jo tambe vindre amb meva fantastica maravillosa ducati ohhhhhhhhhhhhhhh quina maquina mes perfecta. Per algunes persones  una bona cafetera pero quin cafeeeeeeeeeeeeeeeee jejejeje .                                                                            P.D.Marcus molt guapo el teu logo nou

23:26
6 desembre 2009

lluis

Membre

entrades 396

6

Maaaarc ,ben retrobat ja hera hora , si t'apuntas a tots els sopars, i llavors no vas amb moto , et surtirán michelins , si es menja s'han de cremar les caloríes i no hem diguis que vas al gimnás, que ja t'han vist  el que hi fás je je , aixó d'ajudar a les fémines a fer estiraments no va gaire bé per aprimar je je.

El sopar es el dijous , perqué així va bé a més gent , m'al-legro que puguis venir , fins aviat .

5:08
11 desembre 2009

Sergi_S2R

Membre

entrades 37

7

Ramon kuidala béee que serà per a mi aquesta 848!!! ja ho saps jajajajaja.

Dijous 17 no puc anar-hi ja que és l'aniversari de la meva dona i per rematar treballo en el torn de matins i això vol dir anar dora cap al llit.

Aquests diumenge 13/12 ens veiem a les 8 al caprabo a no ser que hagi canviat la cosa.

Salutacions a tots!!!!

14:37
11 desembre 2009

boss

Membre

entrades 515

8

uyyyy ja t'ho varem dir ehhhh… HOME CASAT HOME CAGAT..

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

6 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)