| Usuari | Entrada |
|
0:40 4 desembre 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Bé finalment la data del sopar será el 17 de Desembre , es una data que va bé a força gent , si es posible el lloc será a l'Ancora de La Fosca , a la fí de poder fer una mica de previsió , es fará una llista a Motos Palamós , espero que siguem forçes moteros i moteras , fins aviat.
|
|
|
13:53 4 desembre 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Lluis ja em pots apuntar a la llista….
|
|
|
21:58 5 desembre 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Ya sé que tú no vas a fallar Renato , eres el primero de la lista , espero que esto se anime , bien supongo que como siempre seremos un buen grupo , bueno hasta mañana a les vuit , val.
|
|
|
0:50 6 desembre 2009
| Desmomarc
Membre
| | Palamós | |
|
| entrades 11 |
|
|
Hola a tothom!
Sorpresos, eh? doncs mira, vés x on… acabo de fer un cop d’ull al forum (que fa molt que no hi entro) i veig: “sopar”. O sigui que ja podeu contar amb mi!! …amb moto no, pero tot el que sigui tema de jalar, cap problema!
Per cert, és correcte? el 17/12 és un dijous… a mi ja hem va bé perquè tinc lliure!
Salut!
PD: Hem penso que a les 8 no m’hi veureu…
Marc
|
|
|
15:49 6 desembre 2009
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Hola a tothom el dijous jo tambe vindre amb meva fantastica maravillosa ducati ohhhhhhhhhhhhhhh quina maquina mes perfecta. Per algunes persones una bona cafetera pero quin cafeeeeeeeeeeeeeeeee jejejeje . P.D.Marcus molt guapo el teu logo nou
|
|
|
23:26 6 desembre 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Maaaarc ,ben retrobat ja hera hora , si t'apuntas a tots els sopars, i llavors no vas amb moto , et surtirán michelins , si es menja s'han de cremar les caloríes i no hem diguis que vas al gimnás, que ja t'han vist el que hi fás je je , aixó d'ajudar a les fémines a fer estiraments no va gaire bé per aprimar je je.
El sopar es el dijous , perqué així va bé a més gent , m'al-legro que puguis venir , fins aviat .
|
|
|
5:08 11 desembre 2009
| Sergi_S2R
Membre
| | | |
|
| entrades 37 |
|
|
Ramon kuidala béee que serà per a mi aquesta 848!!! ja ho saps jajajajaja.
Dijous 17 no puc anar-hi ja que és l'aniversari de la meva dona i per rematar treballo en el torn de matins i això vol dir anar dora cap al llit.
Aquests diumenge 13/12 ens veiem a les 8 al caprabo a no ser que hagi canviat la cosa.
Salutacions a tots!!!!
|
|
|
14:37 11 desembre 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
uyyyy ja t'ho varem dir ehhhh… HOME CASAT HOME CAGAT..
|
|