Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

dia 13 setembre

UsuariEntrada

12:03
28 agost 2010

boss

Membre

entrades 515

1

hola nois . no puc confirmar-ho encara pero sembla que el proper dia 13 al circuit d'alcarras tindrem una agradable sorpresa per tots nosaltres es tracta de disposar d'una serie de motos de km 0 per probar al circuit.. encara m'ho te que confirmar son triumphs i ktm's ..que les portara el meu amic del concesionari de barcelona. italomotor..

20:08
28 agost 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 157

2

Ohhhhhhhh llastima no podre vindre ni Gsus ni Jo. ELS MILLORS PROVADORS DE MOTOS DE LA COMARCA DEL BAIX L,EMPORDA jejejeje. Firma SOBRAVIXXXXX2 Wink                                                               Bromas ha part que vagi molt beLaughing

20:20
28 agost 2010

boss

Membre

entrades 515

3

aquesta vegada serem la crem de la crem……jejejeje unaltra vegada si no vens es per que no vols ehhhh..!!!!

23:14
28 agost 2010

lluis

Membre

entrades 396

4

Realment será una rodade molt especial , a vegades planeijant les coses amb molta antelació les coses no surten tant bé , segur que será un dia especial aixó no pasa gaire sovint , ademés rodar al rebuf de la Desmosedici del amic del Ricard també es un plaer , vinga Ramón i companyía feu un esforç que la cosa s'hu val .

15:03
2 setembre 2010

boss

Membre

entrades 515

5

confirmada l'asisencia del team ktm.amb motos de prova..

16:11
2 setembre 2010

ricard

Membre

entrades 59

6

Molt beeee!!! Aixo sera divertit!!!! Aquest cop semble que a mes portare un debutant amb Monster 796, que sempre dubte de venir i ara crec que ja esta convençut.

Ramon i Gesus, a veure so us ho perdereu!!!!!!

22:41
2 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

7

Aixó s'anima nois , confirmade l'asistencia de l'Alex  i el bomber i mosso de Calonge , serem una bona colla , encara que no estic en forma peró estic pensant jugarmela a veure si aguanto , val la pena .

13:17
3 setembre 2010

boss

Membre

entrades 515

8

lluis no pateix per la teva forma fisica …ejem ejem.. jo tinc un amic  que el mateix dia de les tandes te pot fer un bon apaño alli mateix..jejejejeje….es diu manolo alias el batidora..li diuen por lo del trecer brazo..jejejeje

23:12
3 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

9

Gracies Xavi , hu tindré amb conte , peró no creus que per començar cal algo més light , el teu amic es de pell fosqueta? , ja ja .

22:56
6 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

10

Tres companys més per la rodade , i tres més per confirmar , al final serem una bona colla , espero que el temps  acompanyi per fer un dia inoblidable .

21:51
7 setembre 2010

Gsus

Membre

entrades 103

11

Bé, en vistes de que serà ” UN DIA INOBIDABLE ” com diu en Lluis, finalment m´apunto !!! Anirem en Simonelix i jo junts.

Finalment he pogut reestructurar el planing del dilluns per poder venir. 

ALCARRÀS …………………………….. TREMOLA !!!!  Wink

P.d. : per cert Lluís, això de rodar radera una ” COMOSEDÍCHI “ poder per a tu serà un plaer, però per a mi ….. ni pensar-ho !!! Ja veurem qui roda radera de qui !!! jejeje !!!Laughing

22:53
7 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

12

Del que irá darrere ja hu ting clar , i també ting clar que si cambiesiu de moto la desmosedici iría força més rápida , sempre que els gastos en cas de un percance no anessin a cárrec teu je je .

22:54
7 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

13

Ah!per cert venvingut , aquesta rodade es la del ben parits i no hi podías faltar tú .

12:16
8 setembre 2010

ricard

Membre

entrades 59

14

Beeee!!! Gsus i Simonelix aixo s'anima!!!!

Per cert jo porto un amic mosso de Sabadell amb Yamaha R6 que va rapid aixi que Gsus ja tens company a devant o darrera , ja veurem, amb aquest CBR 1000!!!!

12:44
8 setembre 2010

boss

Membre

entrades 515

15

perfecte.. alli ens veurem..

22:55
8 setembre 2010

sergi_1100s

Membre

entrades 12

16

bueno parece que se anima el tema… , lo malo va a ser que sólo os voy a ver la rueda trasera la salir del pit … 

23:12
8 setembre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

17

Tranquilo Sergio, como dice el refran: Por mucho correr, no amanece antes… Tu a disfrutar…

14:22
9 setembre 2010

boss

Membre

entrades 515

18

sergio esta vez te hemos traido un pollito virgen para que lo desplumes i si quieres te lo comes…jejejejeje..

no sufras que el ritmo que llevas es muy muy bueno…lo importante de rodar en circuito  es el dia siguiente en casa poder comentar la jugada..ahhh por cierto el sabado por la mañana que tal te va cargar la moto? pasate por motos palamos i pide mi telefono..y hablamos de como lo hacemos.. un saludo..

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)