Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

DIA TRIST

UsuariEntrada

13:36
30 juliol 2010

boss

Membre

entrades 508

1

avui m'ha trucat el machote i m'ha donat la super mala noticia que que ahir al vespre es va matar en accident de moto el pablito el fill del bar jj de palamos..no sortia amb nosaltres amb moto ni res pero segur que la majoria de nosaltres el coneixiem.

desde aqui envio unes rafagues per ell en la seva memoria..que descansi en pau..i una abraçada a la seva familia que segur no ho estar pasant gens be….

xavi.

15:12
30 juliol 2010

Convidat

entrades

2

Amen company..

Una altre familia destrossada,encara no se sap com ha sigut,diuen que ell adeltava un cotxe per el cami del vell del cementir de Calonge i a picat contra una farola de morros,pero ja se sap amb aquestes coses,la veritat nomes la sap ell.

21:59
30 juliol 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 724

3

Un pesame a la familia y a todos los que lo conocian… Un dia trist… si…

22:47
30 juliol 2010

lluis

Membre

entrades 395

4

Realment es una noticia de les que voldríam que mai pasés , moltíssima gent coneixía el Pablito , un motorista de tota la vida , i una excelent persona ,  el trobarem a faltar peró sempre el recordarem , ha estat un pésim moment .

22:52
30 juliol 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 152

5

Pobre familia i pobre noi. Jo vaig tindre la sort de coneixal  fa uns 12 o 15 anys i en moto de montanya, un gran noi i un fantastic motorista.DESCANSI EN PAU.

22:00
31 juliol 2010

Carlinho s2r broooum

Membre

entrades 33

6

DEP, si un dia trist. Rafagas al cielo, por el y por todos los que se van de manera prematura en nuestras carreteras.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 512

Entrades: 2675

Membres:

Hi ha 63 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 724

boss – 508

lluis – 395

ramon1 – 152

exprimidor – 141

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)