Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Diumenge 15

UsuariEntrada

22:59
12 agost 2010

lluis

Membre

entrades 395

1

Que es fá el proper diumenge 15 ? , vaig captar un rumor d'anar a Cogolls a banyarnos a les aigues termals ( bé termals o fresquetes je je )  del saltant d'aigües , hu vaig deixar anar i tots feu el longui com si no anés amb vosaltres , on sou pandilla de rajats !! ,  el Ricard i un servidor hens volem banyar , hus adoneu els més veterans son més llançats que el jovent , quans bastonets portareu a la nostre edat ja ja , vinga agafeu el tratje de bany , i si no sense .

23:16
12 agost 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 152

2

Amb la fred que vaig passar, jo no em banyo!!!No em banyo ni a la piscina ara a l' agost i vols que ho faci ara que plou i a més amb tramontaneta???? jajajajaja ni fart de vi!!!!

2:29
13 agost 2010

Gsus

Membre

entrades 103

3

Lluis, et dono tota la raó; tots són una colla de gay-olos !! Quina vergonya de jovent !!

P.d: per cert, si ving diumenge i anem a Cogolls, aviseu que agafaria el traje de neoprè i una estufeta !!! bbbrrrrrrruuuubbbrrr !!! quina fred !!!

14:27
13 agost 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 725

4

Yo saldre, pero si el programa es ir a cogolls… yo me paro al todo a 8 euros…

14:38
13 agost 2010

lluis

Membre

entrades 395

5

Vaija colla , Ramón i companyía , vosaltres teniu uns kilets de més i la capa protectora al estil lleó marí hus proteijeix , no cal que tingueu tantes maníes , ( Jesús no hu diguis a ningú , jo també tenía el tratje de neopré a punt ) , peró que caray  el ego et fá fer moltes coses ja ja .

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 512

Entrades: 2677

Membres:

Hi ha 63 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 725

boss – 509

lluis – 395

ramon1 – 152

exprimidor – 141

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)