| Usuari | Entrada |
|
22:42 7 setembre 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
el ultim parte de la familia es que avui dia 7 de septembre el tenien que operar de la vertebra cuan ja el tenien preparat per fer l'operacio l'han suspes per motius que es desconiexen i ho deixaran per dimecres vinent .. la part positiva es que l'hi han tret sedacio i ja esta mitg despert i es comunica amb la familia i els metges dient si i no clucant els ulls, ja que no pot parlar..!!!! aixo es super bona senyal..!!!tambe apreta les mans etc etc..!!!aixo vol dir que en menos del que pensem fotra una millora que aviat el tindrem per aqui… aixo es lo que desitjem tots els teus amics…….
una abraçada..
xavi
|
|
|
23:09 7 setembre 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Venga Angel, animo, te esperamos con impaciencia…
Un abrazo.
|
|
|
21:52 9 setembre 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Molt bones noticies, vinga Angel molts anims company.
|
|
|
12:05 11 setembre 2011
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
És una gran notícia !!! Me n´alegro molt per l´Àngel; espero, com dius tu Xavi, que aviat faci una millora i que estigui bé.
Gràcies per la informació !!
|
|
|
16:22 11 setembre 2011
| roger1098
Membre
| | | |
|
| entrades 24 |
|
|
mi fa piacere sapere che Angel sta migliorando, coraggio!!! spero torni presto a casa!!! ciao
|
|
|
19:40 29 setembre 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Hoy yo y el Ramon fuimos a ver a l' Angel y se està recuperando bien, tiene que tener paciencia y con buena voluntad pronto lo volveremos a ver por Palamos, ahora necesita tambien el soporte de todos sus amigos para que les den animo.
Venga Angel, tu puedes…
|
|
|
13:56 30 setembre 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
me alegro muchisimo por el…!!! ya que tu lo viste ayer por la tarde me alegra escuchar lo que dices de los animos que hay que darle yo ire el lunes a verlo todo i que su compañera ayer por la mañana me remarco otra vez que no hay que visitarlo que tiene que descansar etc etc…pero por lo que dices i me dijo ramon que le hizo muchisima il.lusion que lo visitaseis…!!!asi que el lunes por la tarde ire yo ….
|
|