Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

ELS NOVATOS..!!!

UsuariEntrada

12:44
20 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

1

12:54
20 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

2

CARAI,CARAI,CARAI AMB ELS NOVATOS..!!!!! VULL FELICITAR ALS DOS NOUS CRAKS DE LA COLLA HE QUEDAT ALUCINAT DE LA BONA MA QUE TENIU PER LA MOTO…!!!!EN CARLOS M'HA DEIXAT PARAT HE POGUT SEGUIRLO UNA ESTONA I DEIXAL CORRE EHHHHHH…!!!! ES NOTE QUE DE JOVE HAS FET L'INDIO AMB AQUESTES MOTOS EHHHHHHH..!!!!!

LA SETMANA VINENT REPETIREM JA FICAREM ALGUN TRAMET DE DIFICULTAT JA QUE EL TEU GERMANET VEIG QUE TE TE HIPERPROTEGIT…!!!I TU NECESITES UNA MICA MES DE ROCK AND ROLL

AHHH PER CERT SISCU EQUIPA D'UNA PUTA VEGADA AL CENUTRIO AQUEST QUE NOMES LI FALTA QUE LI PENJIS UN CISTELL DE MIMBRE ACERBIS AL MANILLAR…JEJEJEJEJE…

18:17
20 novembre 2011

exprimidor

Membre

entrades 161

3

joder amb els NOVATOS. aquets estan a pun per fer el que vulgin. sobretot en carlos que a demostrat teni  un “FONDU” collonut.jeje. sobretot fondu  (la regata).jojo. den  jespi poc a dir ja que le vist molt poca estona. pero molt be.den roque poc a dir. el tiu es bo, i dels reaparecidos esperu que su hagin pasat be. jo diria un deu per le sortideta. dema baixare la moto per en llluis per la semana que ve. ESPERU QUE NO SIGUEU GAIRE CABRONS. HE.

20:10
21 novembre 2011

Bou I

Membre

entrades 10

4

Hei companys !!!!, he tardat a posar el comentari perque feia tant de temps que no entrava al fòrum que no recordava la contrasenya, jejejeje.

Diumenge passat de puta mare !!!!, ho vaig passar tant be amb tots vosaltres que no tinc paraules, avui encara estic descobrint músculs i tendons en el meu cos que no recordava que existissin, tot me fa mal, fins i tot les pestanyes, espero que a mida de anar sortin pugui anar agafant soltura i el meu cos es posi a “to” per quan torni a entrar a un rec (sense demanar permis) no tingui que anar a buscar els pulmons uns metres mes avall, (les altures me maten).

Tinc que reconèixer que el meu germà m'ha deixat un maquinorro súper de competi que deixant de banda la cilindrada del motor, el comportament es de un contrast molt vestia, vas d'anar a passeig a que se li disparin les neurones i quedis curt de baços per no deixar el manillar.

Que tingueu una bona setmana i si no hi ha res de nou fins diumenge que be !!!!!.

8:28
22 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

5

de collons… diumenge que be anirem a descobrir nuevos horizontes…!!!! empieza la fiestaaa!!!

23:37
25 novembre 2011

madgiver

Membre

entrades 8

6

ansenyeulis a aquests novatos el seat 127 del despenya peus i aveure si tambe tornen enters cabrons que tots som novatos i alguns els porteu de romeries i a daltres els arrossegueu per camins de mala mort. ja esta be, carallu, espero de tot cor que us plogui molt, JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA. no us feu mal i neu amb molt de compte, que les caigudetes es paguen cares.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)