| Usuari | Entrada |
|
0:31 31 desembre 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Ja sé que els erissos de mar poc tenen a veure amb les motos , peró degut a que les sortides son força gastronómiques , que tal una erissade al costat de l'aigua de mar amb el pá de pagés i l'ampolla de vi , amb aixó del menjar a la colla m'he adonat que la gent no té idea del que es bo , hi ha una gran majoría que s'alimenta a base de Mac Donald's , A qui l'hi agraden els erissos ? , amb tres o cuatre diumenges farem l'erissade i els senyors Mac Donald's , que es menjin una hamburguesa de camell je je , Ramón farem amb un parell de sacas? , amb questió d'erissos a lo millor s'hi apunta la meva muller ,( també sap el que es bó).
P.D. ademés de erissos també s'anomenen garoines i garotas , pero son igual de bons mmmmm , sssluurppp.
|
|
|
0:44 31 desembre 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
He, he… Que aqui nadie va al Mc Donald, almeno cuando se sale con la moto… Peus de porc, butis, callos, etc. son lo que gustan… ñam, ñam….
Bueno…. yo me llevare algo mas para comer, que esos pobres bichitos de mar no los quiero martirizar…. jejejejejejeje
|
|
|
20:39 31 desembre 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Ja i som amb en Renato,Ostia Renato,empieza a ser un hombre,los Ducatistas son hombres duros,comen erizos de mar y almejas de tierra.jajajajajajaja
|
|
|
23:02 31 desembre 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Sobre todo ALMEJAS DE TIERRA, en su jugo… SLUUUURRPPPPP jajajajajajajajajaja….
|
|
|
22:37 1 gener 2010
| Desmomarc
Membre
| | Palamós | |
|
| entrades 11 |
|
|
Ops, jo almejas no, que després se’m posen malament…
Però els eriços si que m’hi apunto! a menjar-los clar… qui es ficarà a sota l’aigua?
Ah! Bon any!
|
|
|
23:05 1 gener 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Jajajajajajaja Marquitus, no me lo creo que las A-L-M-E-J-A-S D-E T-I-E-R-R-A no te gusten… O es que…..
|
|
|
23:33 1 gener 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Hu habeu vist !!!! el Marc escolta parlar de menjar i ja treu el nas , je je , per agafar els erisos contem amb tú ejem ,
Marc les almejes que es refereixen son las de terra , aquestes no solan indigestar a ningú , son com els musclos de riu que son molt digestius ja ja .
Contem amb tú per l'urissade , només cal saber beure amb porró .
|
|
|
16:41 2 gener 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Hola companys i companyes:
Abans de tot bon any. Que us sembla si la oriçada la fem el 17 de gener a la platja dels Pots( la platja del costat del port marina).es tindria de dir els que menjarem oriços. De monent, som: Lluis, Marc, Josep Mª,Ramon……
intenteu dir-ho el mes aviat possible.Els que no us agradi porteu embotit que pa i vi ja n'hi haurà.
|
|
|
19:19 4 gener 2010
| Desmomarc
Membre
| | Palamós | |
|
| entrades 11 |
|
|
Cullons, ja sabia per on anaven els tiros, pero potser no hem vàreu interpretar bé: Quan hem referia a “que se’m posen malament” hem referia a lo cares que van… Per poder menjar-ne una (KgunLhòstia) després mai en tens prou i et deixen el cor destrossat…
Ho heu entès ara?
El dia 17, en principi però, tinc una cursa de canicross, però m’ho podia replantejar…
Salut!
|
|
|
19:37 4 gener 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Ja tenic mes oriçaires:MIGUEL, FELIX, PERE GARRUSET, GSUS va com mes millor. Marc la gossa tambe pot vindre, percert que mentjara la gossa oriços o embotit jejeje es broma.
|
|
|
0:48 8 gener 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Maaarrcc !!!, deixa el can que fassi cross i tú esmola les tisores , i fes práctiques d'aixecament de porro , que aixó es salud , abans anave amb un metge que sempre hem deia que hem prengués totes les injeccions d'erisos posibles , ademés son afrodisíacs , llavors segur que et decideixes amb alguna almeja je je .
|
|