| Usuari | Entrada |
|
23:31 6 octubre 2008
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Hola nois, ja sé que no es un tema rellevant, peró segur que a més d'un li agradará saber que les esplosions tant exagerades de la meva moto pel tub d'escapament , están arrenjades, hus hu dic per si algú li feia reparo de anar darrera meu , ja no hus teniu de preocupar de que hus salti la visera del casc je je .Ja no teniu escusa per no sortir.
|
|
|
20:43 7 octubre 2008
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
ohhhhh .. doncs jo agafare el teu relleu li traure el silenciado a la meva ktm.. bueno millor sera primer comprarla no??? jajajaja
|
|
|
23:53 7 octubre 2008
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Queee noi vols anar de gamberrillo, ja saps que aquesta colla es molt assenyada, tothom va legal si no et declararem ovella negre, ah i abans de sortir et farem una prova de sonometria, no pots passar de 87 db. a 4250 rpm.t'has enterao pos ala .
P.D. Tothom es assenyat més o menys . je je.
|
|
|
8:28 8 octubre 2008
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Uiiiii!!si em pillo la 2t ja veureu quin so de macarra amb olor a Castrolllllllllllll.
|
|
|
12:58 8 octubre 2008
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
jajajaja.. si es que en el fons ets un tros de macarra que te cagues.!!!!!
amb aquesta melena que portes ultimamente ..el tatoo ….uyyyyyy ja estas considerat un macarra alto standing..
ahhhh per cert en el 2010 les motos de 2 temps ja no podran circular degut a les emisions de fums aixo es lo que diu el diari avui mateix .aixi que tu mateix jo m'ho pensaria avants de comprarte el ferro que vols comprarte ..
pero si pensant'ho fredament tranquil la pots comprar sense cap tipus de por ja que com ha molt te durara 2 mesos. jajajajajaja..
|
|
|
0:27 12 octubre 2008
| Desmomarc
Membre
| | Palamós | |
|
| entrades 11 |
|
|
Joder Lluis, això vares dir l'ultim dia i no es podia anar darrera teu…
PORTALA AL MECÀNIC, tiu!
|
|