| Usuari | Entrada |
|
17:25 14 maig 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Hola penya!!! aqui cuelgo las pocas fotos que hice al circuito entre tanda y tanda, si alguna os sirve…

Experiencia inolvidable, buenos amigos y compañeros, los mejores… un dia especial… GRACIAS!!!
|
|
|
22:06 14 maig 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
|
20:59 15 maig 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
snif snif …. que maco es aixo.. snif snif tinc els ulls molls .. snif snif..
pero que marica que ets…jajajajajaja
|
|
|
18:02 18 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
Buenas a todos los amantes de las dos ruedas!!!
Tengo una pregunta, el día 11 de mayo yo también estuve rodando en Alcarrassss y como todos habréis visto fotógrafos en la curvas haciendo fotos guapas. Los del circuito me dijeron que en esta pagina iban a colgar esas fotos, pero no las veo en ningún lado.
Mando un email al circuito y me dicen que no tenían ningún servicio de fotógrafos contratado…… Alguien sabe algo del tema??
Un abrazo!!
|
|
|
22:10 18 maig 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
ola amic. doncs el fotograf ere contractat per nosaltres …si estas interesat diguem amb quina moto anaves i li dire al fotograf si te va agafar a tu.moltes gracies
|
|
|
15:08 19 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
Hola companys, jo portava una Suzuki SV 650 de color blau, casi sense carenat davanter, el "mono" dels colors d'Honda Repsol i el casc de color negra Shoei.
Em feria molta il·lusió veure les ja que va ser la primera vegada que anava el circuit.
Merci !!!
|
|
|
15:48 22 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
hola!! com va el tema de les fotos?? Alguna noticia??
|
|
|
21:11 23 maig 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
hola doncs si ahir al vespre vam fer un sopar i vaig parlar amb el fotograf .. jo tenia totes les fotos pero me pensaba que ell encara en teina mes .doncs no. … i a les que tenim no hi sortiu a capp d'elles… pero l'esperança es que tambe hi havia una noia que tambe anave amb nosaltres i tambe va fer moltes fotos encara no les hem vista ja que esta de vacances i no tornara fins aquesta setmana me penso… ja te dire alguna cosa company…
|
|
|
1:08 24 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
Molt be!! Estaré a l'espera, moltes gracies company
|
|
|
13:53 24 maig 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Hola, he encontrado estas fotos, no se si son de vosotros dos, si lo son me alegrare, de todas maneras hasta que no tengamos tambien las fotos de la chica no perdemos la esperanza…

espero os sirvan, un desmosaludo a todos y …… V'sssssssssssssssssssssssssssssss
|
|
|
18:05 24 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
EEEEEEEEEEyyyyyyyyyy!!!! El de Honda Repsol soc jo!!!!!! Que guaaaayyy!!!! Si podries aconseguir mes fotos????? Siusplau?? Si tinc que pagar alguna cosa no dubtis en dirm'ho. Moltes gracies!!!
|
|
|
0:23 25 maig 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Holaaaa, pues de momento no hay ninguna mas, como decia estamos esperando que tengamos las otras fotos, las de la chica, si las quieres en tamaño original me pones tu mail y te las envio, encontrar estas costò bastante, de momento tenemos unas 600 fotos de toda la colla de ese dia…
un saludo.
|
|
|
15:05 25 maig 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
Ya me imagino que costò ya. Mi email es Brahim_ech@hotmail.es, estare al tanto jeje.
Muchas gracias compañero!!
|
|
|
20:33 1 juny 2009
| FRANCESC
Membre
| | | |
|
| entrades 6 |
|
|
Hola Amics.
Soc Francesc , el de la Gs(BMW), que vaig venir el 11/05, he vist fotos del Ricart i vosaltres, pero jo no surto en cap, que sa fet de las fotos de la noia que estaba al circuit.
Em faría molta ilusio veure algúna foto.
Prepareu las Ducatis, per la propera, que vindré si no passa res, amb la meva nova HP2SPORT(BMW ).
Merçi i salutacions.
Francesc
|
|
|
22:56 1 juny 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Hola francesc, Bienvenido a este foro, de momento en las fotos que tenemos tu no sales, las fotos de la chica aun no las tenemos (vacaciones…) estate al tanto de este post, si hay novedades las pondremos.
Un desmosaludo.
|
|
|
21:21 2 juny 2009
| Brahim
Membre
| | Brahim | |
|
| entrades 8 |
|
|
Esas vacaciones….. Espero que chica se lo este pasando pipa y se le pase rapidito, jeje
No se nota que hay ganas de ver las plegadas no?? jeje
|
|
|
23:51 3 juny 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
ostia francesc com vols sortir a les fotos si les traçades teves eren a la inversa de les nostres ..jejejejejejeje—- una forta abraçada company..
|
|
|
21:33 4 juny 2009
| FRANCESC
Membre
| | | |
|
| entrades 6 |
|
|
No va ser culpa meva, “els meus mestres no estaveu per la feina”, prometo el proper día venir amb el deures fets, i també amb la nova marevella traçar millor. ” Al loro”
Una abraçada-
Francesc
|
|
|
21:40 4 juny 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
espero en el proxim curset que me deixis fer unes voltes amb la teva bmw jo te deixare la meva ducati team malboro…jejejje
|
|
|
21:56 4 juny 2009
| ricard
Membre
| | | |
|
| entrades 59 |
|
|
Ull Boss que no es el que diu Francesc!!!! El problema es que no podia seguir a les Ducatis i volia tallar per la terre!!!!Ara esta fen cursets amb el nou aparato …donemli una mica de peixet sino es desmoralitzara…
|
|