Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

gp losail

UsuariEntrada

11:56
28 febrer 2010

boss

Membre

entrades 262

1

avui al moment d'esmorçar hem comentat si ja tenia organitzat el sopar .verenal per veure el primer gran premi ja que es a qatar i de nit!!! gauuuuuuuuuu una PASADA.!!!!! i jo he dit que tenim que estar pendents del futbol ja que si juga el barça diumenge pocs llocs tindrem per anar a veure el gran premi  si es aixi el vindrem a veure a casa meu i encarreguem unes pizzes al arnau i llestos.. jajajajaja

ara mateix he mirat el calendari de la lliga de futbol i saveu quin partit es juga el dia 11 d'abril!!!!!! jajajajajaja..

BARÇA vs madrit ..jajajajajajjaja la puta casualitat no!!!!! falta veure si jugaran dissabte o diumenge  pero casi diria que jugara diumenge pel peiper viu…. aixi que  si no hi ha cambi ho farem a casa meu jo fico el local , les cadires ,i la tele,apa nois fins dilliuns..

13:42
28 febrer 2010

Reniducati

Membre

Viril…

entrades 407

2

Vaya me… bueno, solamente decir que si alguien quiere ver la segunda carrera de SBK puede verla en el link mas abajo, es en italiano…

http://www.la7.tv/richplayer/index.html?assetid=50171338

16:18
28 febrer 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 62

3

Renato que final de carrera de infarto,señores no se la pierdan vaya sorpresa.

21:11
28 febrer 2010

Reniducati

Membre

Viril…

entrades 407

4

Ahora se encuentra tambien carrera 1 y supersport…

Gara1 : http://www.la7.tv/richplayer/index.html?assetid=50171369

Supersport: http://www.la7.tv/richplayer/index.html?assetid=50171355

Ciao, ciao…

1:13
1 març 2010

lluis

Membre

entrades 240

5

Vaija carrera del Checa , no hi ha rés com les Superbikes , emoció fins al final , quins pebrots amb una moto no oficial el carrerón que ha fet , gracies Renato val la pena veure aquests carrerons , a Moto G P hi ha emoció , peró a S B K , es una passade .

0:42
4 març 2010

lluis

Membre

entrades 240

6

Aquest any a Moto GP. sembla que els protagonistes serán els cuatre de sempre , peró valdrá la pena veure alguna lluite de les que es varen veure la pasade temporade , estic impacient perque comenci , per cert  a veure quants som per veure el primer gran premi , cal saber quants serem per fer els preparatius , hi ha una lliste a “l'oficina ” ( Motos Palamós) .

18:38
4 març 2010

joan

Membre Nou

entrades 1

7

holaaaa nanos!   k tal tot? esperem k aquest any sigui tan emocionant com el passat…..pero amb final diferent….estic desitjan que

arribi el primer gp,ens veiem aviat  (joan aprilia tuono)

18:51
4 març 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 62

8

Ostras joan aprilia traçadas tuono, benvingut.

22:20
4 març 2010

Reniducati

Membre

Viril…

entrades 407

9

Hola Joan, bienvenido al foro, nosotros no hemos parado… jejejeje, estamos preparando saliditas y para el Motogp si quieres lo vamos a ver todos juntos al restaurante del Sr. Xavi, todos los que se quieran apuntarse que lo comuniquen con antelacion si puede ser…
Saluti desmodromici.

22:27
4 març 2010

lluis

Membre

entrades 240

10

Hola Joan Tuono , benvingut amic , a veure quan hens retrobem , tal com diu el Renato nosaltres no parem , properament es preparen novetats , sortides , rodades a Alcarrás , i estrenarnos al GP de Losail veient-lo tots plegats , a veure si t'animes.

22:56
4 març 2010

lluis

Membre

entrades 240

11

Hola nois , bé per juntarnos el dia 11 d'Abril per veure el Gp , hem posat una llista a Motos Palamós per tal de saber els que serém aproximadament , peró hi trobareu dues llistes més per apuntar-vos , una segona llista será per una propera sortida la qual trobareu esmentade  a l'apartat de sortides , i la tercera será per començar a tenir una idea de la gent que serém a la rodade d'Alcarrás , será la segona semana después de semana santa ( a confirmar) , ánim ja teniu feina a apuntar-vos.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 334

Entrades: 1574

Membres:

Hi ha 49 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 407

boss – 262

lluis – 240

josep998 – 221

Ninjasaki – 66

ramon1 – 62

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)