Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

he pogut entrar jajajajaja

UsuariEntrada

23:27
4 novembre 2011

madgiver

Membre

entrades 8

1

hola companys sort del renato que m'ha arreglat l'entrada al club, que no podia entrar amb la contrasenya i noms anterior.

gracies a tots pel suport de tots plegats encara que alguns hagin aprofitat els esdeveniments ocorreguts per carregar  a destajo contra certes personalitats. ja nomes em quedan 10 dies de recuperacio i podre tornar acaminar normal, al pollo montanyenc nomes li falten els patins laterals i ja el tindre apunt.

ha i per descontat, moltissims anims a l' angel a qui li desitjo una curta recuperacio.Cool

23:40
4 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

2

eyyyy company m'alegro que estiguis be i que no te faltin ganes de tornar a pujar al teu pollo .!!!jejejejejejeje..!!! a partir del dia que tornis a vindre farem grups de sortida i intentant acabar sempre al mateix lloc per esmorçar ja que es 12 dies se incorporara a les sortides endureres el germa del siscu amb la sava piazo honda que s'ha coomprat…!!!!!

ahhh i en referencia al angel dirte que la setmana que be si no esta equivocat ja tornara a palamos amb la carta blanca.!!!! no se si saps lo que vol dir lo de la carta blanca ja que no se si has fet la mili ..jejejejejeje… ja li donen l'alta de la clinica gutman.!!!esta hiper mega be… amb dos mesos o mitj s'ha recuperat molt i molt..

apa mac- ens veiem aviat… cuidat..

23:40
4 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

3

eyyyy company m'alegro que estiguis be i que no te faltin ganes de tornar a pujar al teu pollo .!!!jejejejejejeje..!!! a partir del dia que tornis a vindre farem grups de sortida i intentant acabar sempre al mateix lloc per esmorçar ja que es 12 dies se incorporara a les sortides endureres el germa del siscu amb la sava piazo honda que s'ha coomprat…!!!!!

ahhh i en referencia al angel dirte que la setmana que be si no esta equivocat ja tornara a palamos amb la carta blanca.!!!! no se si saps lo que vol dir lo de la carta blanca ja que no se si has fet la mili ..jejejejejeje… ja li donen l'alta de la clinica gutman.!!!esta hiper mega be… amb dos mesos o mitj s'ha recuperat molt i molt..

apa mac- ens veiem aviat… cuidat..

1:17
5 novembre 2011

exprimidor

Membre

entrades 161

4

enhorabona per les bones noticies. tan per tu com den pepino. aixi m' agrada xavi, val mes dos que cap.jaja.ahir al vespre el meu germa va poder prova er peasso amoto, i va quedar acollonit de tanta potencia. em va dir que ja som tots canaris.no se no se.per sert xavi aquet diumenge que. ja que si no surtim , igual anem a fer trial amb en rafel el junior i en ramon.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)