Bones amics, com ja us heu fet la idea amb el títol del tema no caldrà que m'esmeri gaire amb l'escrit.
Doncs si…. la ducati 749 la vaig vendre fa un parell de mesos a un noi de la Bisbal i des del moment que em va dir que fés una ultima volta per acomiedar-me d'ella i vaig baixar per últim cop, sento com si m'haguesssin arrencat el cor.
Des de les hores pateixo com una greu depressió que encara em fa fixar-me més encara cada vegada que escolto una bicilíndrica o passa una DUCATI pel costat.
Bé, no vull que us deprimiu amb les meves penes però el qui si m’agradaria es que reservéssiu un forat pel dia 26 de Setembre d'aquest any 2009 a les 17:00, que com ja us imagineu, es la data que em casaré i m'agradaria moltíssim que vinguéssiu amb les vostres màquines a l'ermita que es troba al far de St. Sebastià (LLAFRANCH)
I així poder fer una entrada al estil motero a l'església, o millor dit motero descafeinat ja que sóc 50% ducatista.
A vuere si les coses van millor l'any que bé i em puc mirar de comprar una S4 RS de segona mà.
Salutacions i ja us explicaré més detalls aquest divendres 22 al sopar. VVVVV'''ssss