Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Ja no tinc la 749 i em caso

UsuariEntrada

9:10
18 maig 2009

Sergi_S2R

Membre

entrades 37

1

Bones amics, com ja us heu fet la idea amb el títol del tema no caldrà que m'esmeri gaire amb l'escrit.

Doncs si…. la ducati 749 la vaig vendre fa un parell de mesos a un noi de la Bisbal i des del moment que em va dir que fés una ultima volta per acomiedar-me d'ella i vaig baixar per últim cop, sento com si m'haguesssin arrencat el cor.

Des de les hores pateixo com una greu depressió que encara em fa fixar-me més encara cada vegada que escolto una bicilíndrica o passa una DUCATI pel costat.

Bé, no vull que us deprimiu amb les meves penes però el qui si m’agradaria es que reservéssiu un forat pel dia 26 de Setembre d'aquest any 2009 a les 17:00, que com ja us imagineu, es la data que em casaré i m'agradaria moltíssim que vinguéssiu amb les vostres màquines a l'ermita que es troba al far de St. Sebastià (LLAFRANCH)

I així poder fer una entrada al estil motero a l'església, o millor dit motero descafeinat ja que sóc 50% ducatista.

A vuere si les coses van millor l'any que bé i em puc mirar de comprar una S4 RS de segona mà.

Salutacions i ja us explicaré més detalls aquest divendres 22 al sopar. VVVVV'''ssss

14:16
18 maig 2009

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

2

Entiendo perfectamente tu sufrimiento como motero que soy y como Ducatista, yo sin falta estare alli con mi Ducati y seguramente (no creo me equivoque) el resto de la collla, pero miralo como una parentesi, la proxima Ducati serà aun mas guapa… Seguro!!!

V'sssssssss

15:36
20 maig 2009

boss

Membre

entrades 515

3

joderrrrrrrr…. qina putadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. tenies que demanar opinio avants home !!!! ho dic per lo de casarte. ehhhhh……. ara ja veiem qui mana o qui manara a casa teu… jejejejejejejejejejeje

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)