Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

ja tin c la ktm.

UsuariEntrada

20:27
16 octubre 2008

boss

Membre

entrades 515

1

al final avui despres de pasarme tot el mati a girona per que me matriculesin la meva burra ho he aconseguit…

a primera hora de la tarde he portat la placa de matricula i en siscu meticulosament me l'ha clavat..ummmmmmmm.. i com la clava…ufffffff …. deixant les mariconades apart al voltant de les sis he sortit del talller amb la katenene per anar a recollir a la marina al cole ,acte seguit omplir el diposit i a fer 4 voltestes pel poble per que es comencir acostumar a la vida del poble , ja que ha vingut de barcelona i ja se sap que alli es un ritme de vida diferent.Les primeres impresions es que es com si no portesis res entre les cames..millor dit sota les cames ja que entre les cames si que noto lo que tinc despres de la clavada del siscu…jajajaja. el cambi de marxes te una finura bestial . i poca cosa mes ja que al portar a la marina darrere no he pogut fer cap prova d'aceleracio  ni res per l'estil.Laughing

de fet ara toca fer un rodatge meticulos ja que aquesta ktm la vaig demanar que portes un pisto d'alta compresio amb  un tractament especific per competicio. de fet es una prova experimental que la casa ktm vol fer i ktm austria m'ha triat a mi ja que l'ultima rodada que varem fer al circuit es van fixar amb mi i la meva finura portan la ducati..en fi uno que es guenoooooo..Tongue out.

aixi que ja saps machote si veus que la teva no tira com la meva es per aquest motiu…

22:30
16 octubre 2008

Convidat

entrades

2

Enhorabona company,pero pensa que el fet de portar pistó d'alta compresio amb tractament de magnesi i la mara que en va parir no es res,comparat em els collons que tinc jo a sobre la moto,jajajajaja

A disfrutar company.

23:20
16 octubre 2008

lluis

Membre

entrades 396

3

Enhorabona company, tens el plaer de disfrutar d'una bona máquina, podríam dir que per fer els trams habituals de corves , una de les millors , el Diumenge quan sortim recorda portar un llápis i paper per apuntar el que vol cadascún per esmorsar, així quan arribem nosaltres ja estará tot preparat.

Josep l'aleació del pistó no es magnesi , es un recubriment cerámic amb tecnología de F 1 . fet a La Bisbal , i la biela es titani , amb els corresponents rodaments de bancada d'alta velocitat i fricció reduida, només té un petit problema , aquesta tecnología , la duració es medeix per hores de funcionament.

En serio ,felicitats i a disfrutar del derrapatge.

P.d. teniu un catáleg de marchandaising de KTM a la vostre disposició  je je .

0:06
17 octubre 2008

exprimidor

Membre

entrades 161

4

jeje. qui a sigut el que a donat per el culet la teva ktnene. JO.JO .

i dos furats que li e fet. hara nomes em queda repasarvos amb la meva JAPO. poderosa,d'

tropesientos cavalls . sous canaris presi i pep.

p.d.

xavi aixo et pasa per pela la cua al LLUIS.

8:41
17 octubre 2008

Convidat

entrades

5

I tu Ciscu cuidado amb la teva Japo pq ja saps que tambe es un experimet especial del Yokito Tu Kaka (jefe de honda moto Gp),amb un motor especial fet i creat per fer supermotard,de bieles de carbono amb tractament especific per la teva conduccio super agresiva y un xasis especial estudiat y realitzat per la Nasa de magnesi especial amb tecnologia avançada.

Tens una Honda de Puta mara,estudiada per la teva conducció i amb la tecnologia mes avançada.

No ens queixem…….

Wink

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)