Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

LLUIS. ESE PEASO ENDURERO.

UsuariEntrada

16:04
21 febrer 2010

exprimidor

Membre

entrades 61

1

tius m' u e pasat d' conya, tan en josep com en lluis ,un 10. la resta herem meres

comparses.  lu que m' agradat es el estil dintre l' aigua, allo si que es nadar. jua jua.

18:00
21 febrer 2010

josep998

Membre

entrades 221

2

Dons si!

Ha sigut un mati brutal,hem sortit a les 9 del matí del Caprabo tots amb ganes de moto i de passar un bon matí.hem deixat de trepitjar el conegut asfalt per entra de ple en un terreny inospit i poc conegut,el terreny montanyos ha sigut la tónica del matí a partir del pont de ferro,el ritme era suau,pensan que el company LLuis tindria prou feina de seguir-nos. La sorpresa ha sigut que a mida que feiem metros el company no deixava de estar radera nostra,jo pensava, la sort del principiant, pero no, a mesura que feiem kmtres es feia mes patent que en LLuis está fet i a nescut per la montanya, el molt cabr.. m'ha deixat en ridicul amb molts de trams fins el punt de que cada vegada es feia més petit i imposible de arribar a la seva roda.

En Cisco acostumats al seu peculiar estic amb l'asfalt també m'ha deixat parat, a la montanya es un altre persona, tranquil, rapid, amb estil i amb collonets, joder, en Ramón el Crak, la montanya no te cap secret per ell, aixecat roda com aquell que es boig i passan les trialeres com qui pasa per el passeig de Palamós, hem arribat a Puig d'Arques i despres de valorar les magnifiques vistes des de el mirador de fusta,que per cert,quines escales més pràctiques que te, em pogut esmorçar tranquils i comentar la jugada fins ara,que si quina passada,que com collons has fet aixó,que si la meva moto te aixó que si la teva te alló, en fi lo de sempre pero tots sentats a un indret totalment diferent per mi i per tots, deixat de costat la estufa,la barra del bar i el carajillo, sentats al costat d'un pi a plena natura, a ple centre de les Gabarres,IMPRESIONANT!!.

Acaban d'esmorçar em agafat la moto pero abans la primera sorpreseta del matí,en Ramón a terra, a sigut rapid, fen la cabra, a tocat gonoll,colça,hombro,etc,a terra, en fi, una ostia de lo mes tonta, em seguit sobra la moto passat per corriols dificils de collons,cada vegada més estrets i empinats, com sempre en LLuis una bestia, tots sorpresos i el que mes jo, en Simón cada dia domina més,ja agafat un bon ritma i jo radera seu podia gaudir dels seus sals amb la roda inclinada amb estil d'en Pastrana,jajajaja.La cosa es complicava cada vegada més i un dels que petia mes era en cisco per el seu soci i amic LLuis, el berengenal era tal que amb una corva de dretas hi havia una bona basa plena d'aigua i alli mateix a sigut a on en LLuis a decidit fer una parada i fonda, a caigut rodor a dintra l'aigua ell i moto, sota una atonita mirada d'en cisco i un servidor que anavem redera seu, m'entrat ganes de riure pero he pensat collons que s'esta afagan dintre l'aigua i llavor ha sigut quant en cisco m'ha aguantat la moto i he saltat a salvar em meu amic LLuis que estava estirat ell i moto dintre la basa que mes haviat semblava una piscina,no he dubtat amb tirarme a l'aigua i aixecar la moto i el company i ajudar-lo atrevesar la basa fins l'altre punt del terreny sec,ufff ha sigut una experiencia traumatica per mi,dons m'entrat aigua per totes les botes,jajajajaja,que bo,pobre LLuis,quina costellada.

Un cop tot al seu lloc em seguit amb la ruta,kmtres i kmtres de montanya,salts,corves,rectas,cada metro era una historia diferente i 5 guerrers lluitan amb la moto d'un costat a l'altre de las Gabarres.

Al final hem arribat al lloc,sans i estalvis amb una altre aventura per explicar als nostres nets,l'aventura de 5 magnifics i d'aquest 5 sobretot 1 amb especial, LLuis, ets el Putu amu amic.Preparat demá,juajuajuajua

Gracies amics.

Josep

19:41
21 febrer 2010

Reniducati

Membre

Viril…

entrades 407

3

Ostia!!! lo que m’he perdut!!! Lluis, con el frio que hacia ibas chorreando? espero que ni tu ni el Ramon os habeis hecho daño… Mañana paso por Motos Palamos… jejejejeje, por cierto, hoy almuerzo en el Carrilet por 5 euros y pico, buti+coca+cortado, seran los chupitos que hacen subir la cuenta?

21:48
21 febrer 2010

exprimidor

Membre

entrades 61

4

lluis tio .que no pots amb al teclat. jo jo. va per el josep, aixo si

que es una cronica. fins i tot m' emocionat.

0:31
22 febrer 2010

lluis

Membre

entrades 240

5

Hola companys , bé ting poc a dir ja que el Josep hu ha clavat , no es pot definir millor el matí que hem pasat , ha sigut una passade , llástima de no tenir una mica més de preparació física , alguns moments he estat una mica cansadet , peró la resta inmillorable incluida l'inmersió , casi tot el matí la roda del devant no parabe de patinar de costat , peró la piscina estaba amb un pam de fang i sencillament la moto ha marchat totalment de devant , llástima no haber fet una foto hagués sigut un tip de riure ja ja , ha estat el primer bany de l'any i l'aigua encara es una mica massa freda , Josep sento que t'haguis mollat de peus per rescatarme , peró ha estat un matí per repetirlo , gracies companys.

19:11
22 febrer 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 62

6

Ostras Josep es un crac de la narrativa, com es nota que has anat a un cole de pago jejeje. La escursio a sigut molt divertida, la tornarem a repeti segu. Lluis ja adit en Machuca es lo puto crac ja tardes en comprar un ferro de montanya per fer el sangla.

Renato gracias por el interes de la caida pura anecdotas de esas yo a miles,la moto que se cala no haces pie y al suelo, lo dicho a miles.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 334

Entrades: 1574

Membres:

Hi ha 49 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 407

boss – 262

lluis – 240

josep998 – 221

Ninjasaki – 66

ramon1 – 62

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)