| Usuari | Entrada |
|
14:21 20 març 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
com diu el dichu ..!!!QUIEN TIENE UN AMIGO TIENE UN TESORO..!!!!
que cabronssssssssssssssssss jajajajajajjaja…moltes gracies per vindre a la 43 esna festa del meu cumple.. hem menjat hem !!! eu !! rigut jejejeje de MI…
pero la clase practica espero que serveixi per un futur …en breve farem la segona part de com pasar obstacles contundents amb amoto el mestre jo mateix…jajajaja … no patiu ja intentare depurar la meva tecnica..!!!
jesus espero veure el video penjat a la pag nostra si no pots disli al renato ell es el tecnic de la nostra pag web ..vull que tot el mon vegui com es pasen troncs amb una enduro…
apa nois vaig a treballar un ratoo!!!
|
|
|
22:33 20 març 2011
| ricard
Membre
| | | |
|
| entrades 59 |
|
|
Gracias a tu Presi i Felicitats!!!!! Ah i gracies a tote aquesta colla d'amics amb qui puc gaudir un bon esmorçar!!!!
|
|
|
22:43 20 març 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Xavi, nos lo hemos pasado bien, y si, nos hemos reido de ti y de todos, anda que si llegas a grabar mi caida… eso pasa por no mirar donde se ponen los pies… jejejeje
Por cierto, tengo problemas para subir los videos, cuando me llega al 85% se bloquea y no termina, a ver si para esta noche consigo a subir almeno uno…
|
|
|
0:36 21 març 2011
| mossen
Membre
| | | |
|
| entrades 12 |
|
|
eiiiiiii nois que ne en su em pasat felicitat xavi
|
|
|
22:43 21 març 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Xavi, hem passat un dia de pu.. mare. Hem menjat , hem rigut i hem begut jejejej que acabis de passar un bon dia.
|
|
|
23:17 21 març 2011
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
Si senyor !! Estic d´acord amb en Ramon, ens ho hem passat de pu……ssima mare. Moltes felicitats i que continuis fet un xaval !!! 
|
|