Bueno senyors, com ja sabeu, fa un parell de dies us anunciava que no tenia la 749 i que em casava.
Doncs ara ja tindre una nova màquina; es diu DUCATI S2R 800cc. Vermella amb franja blanca i va de collons!!!! la he provat aquest matí i va com una seda.
Té uns 14.000 km. de l'any 2005 i està impecable! Tot de sèrie, però tranquils que tot arribarà.
El petit problema que he notat es que té el chasis retallat per la part posterior zona “culín” i poder em donarà mal de caps per passar l'ITV.
Preu. 4.900 eur.
La veritat es que comparada amb la Ducati 620 ie groga / negre amb 45.000 km que es troba en venta a motoexpert figueres per 4.500 eur. No hi ha dubte de quina em quedaré.
He consultat amb ell presi “Xavi 996″ que només de comentar-li el primer que em diu es que em miri una 1.000 el molt cabró!
Llavors m'ha posat en contacte amb en Marc S2R 1.000cc.
I aquesta mateixa tarda la he anat a provar. ii… la veritat es que es una bèstia i tira bastant més que la 800cc. tambés els detalls de carbono que ha posat i més detalls que diferencíen la 1.000 de la 800.
Realment està més complerta la 1.000, però mirant que fa uns mesos tenía moto i ara em trobo sense rés.
Doncs em surgeix l'oportonitat de tenir una monster en condicions i amb pocs kilòmetres i bé de preu doncs m'hi tiro de caps.
Com ja sabeu estic vivint en parella, el setembre em casaré i no esta la cosa per llençar coets…
Així que amb la 800cc per 4.900 eur. i encara gracies , ja que el presupost inicial no podia sobrepassar dels 4.000 eur.
I la S2R 1.000 d'en Marc està wapissima el que passa es que el presupost no m'arriba a tant. Però qui disposi dels calérs i busqui alguna monster així, ja té el meu testimoni de que aquella màquina treballa a la perfecció.
Molt bé senyors marxo i ens veiem demà al sopar!
VVVVVVVVVVVVVv”s