| Usuari | Entrada |
|
22:07 12 novembre 2009
| z636
Membre Nou
| | | |
|
| entrades 2 |
|
|
el pollastrero amb japoneses al cor, que no a totes les mans, a aconseguit per fi entrar a la punyetera pagina. quan tingui la derbi antorcha apunt ja us l'ensenyare, madgiver al poder.
|
|
|
23:19 12 novembre 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Benvingut Madgiver!!! (quants mes sem, mes riurem…) la derbi es variant?
Pd: aprovecho para sobrepasar al Boss en numero de posts….
(que cabrooooooon….)
|
|
|
23:25 12 novembre 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Hombre Madguiver , benvingut , tú no ets ni japo ni italiá , com que hu barreijes tot, ets italojapoalemanoinglés , a veure que hen surt del coctel de Derbi antorcha paleta que estás fent , porfa no tallis i soldis la pantalla del ordinador , així ja va bé .
|
|
|
21:54 13 novembre 2009
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Hola sr Macgiver sembles en Tarradellas “JA SOC AQUI” . Per cert la foto de moto…. com la batejaras? ANDRONINA V?
|
|
|
22:44 13 novembre 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
enhorabona macgiver despres de casi dos anys intentant entrar a la nostra pag web te tinc que FELICITAR…..per fi ho has aconsegit company..
i a ti renato a partir de ahora esto sera un pique entre tu i jo…jejejejejeje a saco paco
..
|
|
|
17:29 14 novembre 2009
| Ninjasaki
Membre
| | ninjasaki | |
|
| entrades 66 |
|
|
Hombre Albert,ja no estic sol,ja som dos de l'imperi del sol neixent,prepareuvos els de la testa estreta,tremoleu mes del compte,que arriven els samurais amb la katana esmolada,BANZAI….
|
|
|
19:25 14 novembre 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
I els ulls com un'oliva, el cul baix, alts un metre i escaix, son grogs… i es fan el hara kiri per la vergonya… (els japos de veritat, es cla…) pero son bons fent els manga…
|
|
|
4:32 15 novembre 2009
| z636
Membre Nou
| | | |
|
| entrades 2 |
|
|
ALS italians es que tenen el cul molt varatu ho que, aixo de moto gp sembla el joc de la cadira que si vaig cap aqui, ja que queda un lloc buit ja mi fico jo, ninjasaki la cosa comença a pintar molt malament per les honda yamaha ducati, traspas d'ingeniers, ja no saben on tenen el nord aquesta gent.
que fotin un pepino com deu mana i sestiguin d'osties de controls i de finures, mireu el que han aconseguit, unes poquets que si no encerten les postes apunt no serveixen per res, sino que li ho preguntin al pedra australiana que li va pasar chest
|
|