Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Replanejant el 2009

UsuariEntrada

23:22
9 octubre 2008

lluis

Membre

entrades 395

1

Hola amics, al fer la proposta de las rodades a Albacete i Cheste ja hera concient i aixi ho vaig exposar, que coordinar una rodada a dos circuits a l'hora , era molt dificil , el missatje m'ha servit tal com era la meva intenció , per sondejar la vostre opinió , el resultat ha estat positiu ,doncs molta gent s'ha adherit rapidament a l'idea, aixó si amb matissos,dos circuits a l'hora seria una marató massa dura per nosaltres, la cosa sembla ser que es decantaría per fer una rodada  de dos dias a un circuit diferent dels habituals, jo particularment planteijo Cheste. és una zona on sol fer-hi bon temps, i Cheste es un circuit maco per rodar-hi , i combinat amb un parell d'Alcarrás tindríam gairebé la temporade, s'accepten sugeriments d'altres opcions ,peró la finalitat és combinar Alcarrás amb un circuit diferent dels habituals.

23:33
9 octubre 2008

madgiver

Membre

entrades 8

2

l'ideal seria poder arrivar al circuit correr a la tarda i tornar-hi l'andema al mati, tinguent temps per tornar a casa a la tarda. lo interesant es canviar la monotonia dels circuits podentlos convinar en un mateix any.

14:52
10 octubre 2008

boss

Membre

entrades 509

3

cheste .cheste,cheste.cheste…

jo anire miran  les rodades que es fan a cheste cuan en tingui alguna que facin la podem comentar.

0:27
12 octubre 2008

lluis

Membre

entrades 395

4

Jo no he rodat mai a Cheste , pero es un dels que hem faria gracia de poder probar, ademés en el pit line hi ha assistentes que ho posen tot a punt, i les meves suspensions necessiten uns retocs , estic amb tú Xavi.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 512

Entrades: 2677

Membres:

Hi ha 63 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 725

boss – 509

lluis – 395

ramon1 – 152

exprimidor – 141

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)