Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Rodade Alcarrás dia 13

UsuariEntrada

14:40
14 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

1

Hola colla!! , bé la rodade a Alcarrás d'ahir va ser espléndida , va fregar la perfecció , tothom content de tot i com sempre varem estar com a casa , un grup d'amics amb molt bon feeling , un dia espléndit , i sense incidents fora d'una caigude molt espectacular peró sense conseqüencies , ( espero que no et fassin mal les magulledures, mosso que no recordo el teu nom),  personalment no vaig estar amb pista , peró també hu vaig pasar molt bé , vaig fer d'acompanyant de la fotógrafa i penso que varem fer una bona feina , molt bé Mercé segur que sortirán fotos maques . Ademés d'una fotógrafa hem afegit a la colla una cremade de les motos .

Amb breu farem unes cópies de les fotos i els irém pasant , ademés hen penjarem al apartat de fotos d'aquesta página , intentarem que sigui el més breu posible .

15:41
14 setembre 2010

Pau "El VOLADOR"

Membre Nou

entrades 2

2

Hola gent!!!

Soc el “que va volar i aterrissar” o el que “saludava quan passava”… Val a dir que, deixant de banda la bofetada (per cert lluis, més mal a la moral que al colze o al maluc), va ser un dia fantàstic amb un ambient que costa de trobar.

Dins del negatiu de la caigua, ni jo ni la yamaha hem sortit molt malparats, així que ja estem pensant en la pròxima (el tema de la direcció ja està resolt).

Esperem les fotos, que a jutjar pel que veu arribar a caminar pel circuit, seràn de primera!!

Una salutació a tots!!!…i recordeu, el quitrá és dur de collons!!

16:56
14 setembre 2010

sergi_1100s

Membre

entrades 12

3

buenas a todos!!

La rodada de ayer estuvo genial, ha sido un día inmejorable!!!buén ambiente y muy buén rollo entre todos dentro y fuera de la pista.Pero sin duda, lo mejor: los fotógrafos!!!!!! lo siento renato pero te has quedado sin faena jeje

Yo la verdad que me lo pasé como un enano….nunca he disfrutado tanto con la moto!!!pero vaya que hoy me duele todo el cuerpo

Me alegro pau de que no te hayas echo daño

19:49
14 setembre 2010

ricard

Membre

entrades 59

4

Hola a tots!!!!! Sergio que duro estas con Renato eh!!!!!

Be jo nomes puc repetir que va estar un dia perfecte.I a mes crec que la nostre colle creix amb els amics de Barcelona que van vinguent, com en Pau, “el volador”,en Carles i el seu precios Proto, en Fran, “el pollito virgen” que tot i el mal començament d'ahir mati, ja esta somiant en tornar amb tots nosaltres!!!!

A mes ja heu vist que ja estan tambe al forum!!!!

Gracies a tots, companys, per tot el hem feu gaudir!!!

21:56
14 setembre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

5

La verdad es que es un alivio… jejejejeje hay cosas que te se dan bien y otras que no, y las fotos no acabavan de salir como me habrian gustado, Merçè bienvenida como fotografa…

Pau bienvenido a la colla, a ver si te animas a salir un domingo.

23:28
14 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

6

Hola Pau , m'al-legro que estiguis bé , la veritat es que va ser una caigude una mica dura , peró sortuosament tant tú com la moto vareu sortir amb una petita rescade , tú al colse i la Yami al carenat , cel-lebro que tinguis ganes de tornar-hi  amb breu , ah!  i disculpa no haber recordat el teu nom .

Una admiració per el proto de Ducati del nou amic , realment es una moto fantástica amb uns components i uns acabats inmillorables , també amb ganes de tornar a rodar amb nosaltres .

En quan el pollito de la 796 , finalment s'hu va pasar pipa , va gastar més café que gasolina , je je , t'esperem a la propera , ja m'han dit que estás impacient per tornar ( conte amb els claus) .

Renato no te hemos quitado la faena de fotógrafo , has hecho buenas fotos , i seguro que volverás , ya que la Mercé además de la cámara puede que pille la moto i tengas que hacerle fotos a ella , ayer la acompañe por fuera la pista , la próxima vez estaremos dentro . Además me di cuenta de la faena que has hecho para buscar posiciones hay que andar bastante .

Amb definitiva , tothom va sortir molt content de tot , i impacients per tornar-hi , hens veiem a la pista amb breu , encara no hem jubilo.

21:48
15 setembre 2010

Pau "El VOLADOR"

Membre Nou

entrades 2

7

Ei gràcies per l'interés, peró com deia el meu aví, jo al meu ángel de la guarda li pago doble i no dorm mai!!!

Reniducati, dalo por hecho..aunque para mi salir desde palamós ya es una excursión, pero sarna con gusto no pica.

LLuis, perdonat!! faltaria més. I aixó de jubilar-se…molts de vosaltres m'ho heu deixat clar: MAI!!!

Ricard….Pau “el volador”? Espero que fos pel ràpid que em veies passar y no pas pel high-side….jajaja, espero que no cualli l'alies…o potser si…

Salutacions Laughing

20:09
16 setembre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

8

Hola amics!! Sóc el del Proto, vaja la meva “nena” jejeje. Si voleu podeu veure algunes fotos de la Pierobon a la web del fabricant http://www.f042.com/. N'hi han per flipar!! La meva està molt bàsica (ejemmm) però ja l'aniré perfeccionant, un dels primers temes és possar-la al banc de potència per fer-li una centraleta a mida i així ja deixar-la de mortor ajustada, i depsrés la vull modificar de mides pq em sento un pel Angel Nieto per la forma llarga del dipòsit i estriberes tant altes, voldría escurçar el dipòsit per poder entrar a curves més a sobre de la moto.

Buenu fora de aquests petits apunts, la rodada va ser espectacular, de primer nivell, amb piscina i tot!! Em vaig quedar parat de que hi hagués tant bon rotllo, tant a dintre com a fora la pista. Gràcies a tots per la vostra rebuda al grup i podeu estar segurs que ens anirem seguint per pistes i carreteres!!

Pels Ducatistes, si necessiteu mai una cosnulta o una reparació que no us fan enlloc us recomano al Xenxo, el podeu localitzar per la seva web. http://www.desmobcn.com/

Salut i Gassss!! 

Pau celebro que estiguis bé després de la relliscada.

22:01
16 setembre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

9

Hola Carlesfast, bienvenido al foro y a la colla, ya me han comentado de tu “Joya” lastima no heber podido venir para verla de persona, por lo que es mecanica Ducati tenemos al Lluis y al Ciscu que son muy competentes Wink

Saluti Desmodromici.

22:34
16 setembre 2010

boss

Membre

entrades 515

10

guapa la pag del xenxo….una pregunta fast el perbone nomes treballe amb motors 900 no he vist cam foto amb motors com el de la meva 998 ?

estan de collons agggggggggggggggg se me fiquen les dents llarges. i a mes de veuret a tu al circuit amb la facilitat que feies les corves..a la recta falta xixa pero en corves es una bona eina per reventar japos.jejejejeje…

23:07
18 setembre 2010

lluis

Membre

entrades 396

11

Hola gent , el tema de les fotos está amb marcha , el Xavi ja té una copia i amb breu quan m'els passi , els farem arribar al “crac” del Renato per penjarne a aquesta página , no els he vist encara peró diuen que están molt bé .

Veig que heu quedat tots amb ganes de tornar a rodar al circuit amb breu , jo també hen ting ganes ja que veure com hus hu pasabo teta i no poder rodar amb vosaltres va ser una mica dur , estem treballant per fer una rodade el mes que bé si es posible , hens hi veiem .

16:34
19 setembre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

12

Hola d9.

Boss, és com tu ho has vist, només es poden muntar motors 900, 1000 o 1100, de 2 valvules; els motors de 4 valvules com el teu, ja són motos amb xasís i mecànica prou racing, no creus? Encara que si vols tens les bimotas o si mires a http://www.ncrfactory.com veuras alguna coseta guapa…

La teva es pot modificar, però ja a nivell de extres, motor, forquilla, frens, etcc (pasta llarga!!)

SALUT. 

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)