Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

RODADES CIRCUIT 2009

UsuariEntrada

16:19
28 gener 2009

ricard

Membre

entrades 59

1

Hola amics!!! Avui os adelanto el programa de Rodades/Curset que DucatiBarcelona esta preparant.Soc conscient de que ja teniu mono de circuit i per aixo os informo confidencialment a tots vosaltres.La data segura es el diumenge 26 Abril al circuit de….CALAFAT que diuen esta totalment reasfaltat i reparat!!! Tanmateix hi ha un programa de divendres del mes de Març dias 6 i 13 aixi com el mes d'Abril dias 3 i 17, Rodades i/o Cursets. Ja que a Palamos som una bona colla, crec que si fos de interes es podria tenir un divendres dels indicats nomes per nosaltres.Aixi que ja podeu anar preparant gomas, posades a punt etc i a rodar i gaudir del circuit.Fins aviat amics!!!!

13:14
29 gener 2009

Convidat

entrades

2

Dons si,amic Ricard,jo ja tinc la Ducati al Garatge neta,engrassada,amb SLIPS nous i amb la revisiò feta per la temporada 2009 2010,per ana fen boca,en Xavi i jo ja estem fen entrenaments amb supermotard per el circuit de Castelloli per alló d'apendra a derrapar,jajajajaja.En fí,jo per mi,m'apunto a totes les circuitades,esperem que la gent tambe s'apunti.

Una força abraçada d'un amic Ducatista sobre totes les coses,jajajaja.

Anims i força per la merda Crisis aquesta dels coll….!!!!!

22:40
13 maig 2009

duke

Membre

entrades 6

3

Hola compays! sóc un noi de Lleida que va estar rodan el passat 11 de Maig a Alcarràs, i m´han dit al circuit que la colla de Palamós va fer fotos, bé no se si sóu vosaltres però si és així, ús agraeria que hem deixeu el telefon del fotograf, ja que vaig veure com hem feia fotos, moltes graciès, i espero que ens tornem a trobar!!

0:33
14 maig 2009

boss

Membre

entrades 515

4

hola bones… quina moto es la teva? per veure  quines fotos son?

12:59
14 maig 2009

duke

Membre

entrades 6

5

Es un r6 negra, jo porto un mono arleen ness vermell, i el casc es un shoei vermell amb dues ratlles blanques, estaba al vostre cantò al box 5, sòc el noi que va arrivar a primera hora!! Moltes grácies!!!

14:54
14 maig 2009

boss

Membre

entrades 515

6

ok ets el noi del bmw negre??

no pateixis ja li dire al fotograf .jo aquesta tarde les tinc que recollir i ja les mirare i les que surts tu ja les ficare en un cd.estrem en contacte .

19:08
14 maig 2009

duke

Membre

entrades 6

7

Doncs si sóc el noi del bmw negre!! el lerdo que va caure només surti del box!! jajajaja! sort que no va passar res! en fi moltes grácies per la teva atenció!!

22:27
18 maig 2009

duke

Membre

entrades 6

8

Hola sóc el noi de Lleida, només volia saber si havia-ho pogut anar a veure les fotos d´alcarras i si surto amb alguna, graciés. Per cert feu gaires sortides a circuit?, heu estat a castellolì? graciés vsssssssss

21:19
20 maig 2009

boss

Membre

entrades 515

9

les fotos que jo tinc de la rodada no hi surts a cap .. pero divendres tinc que parlar amb el fotograf i li comentare no fos que nomes m'hagues pasat nomes les nostres i que ell tingues totes les altres de l'altra gent cosa que dubto .. pero jo li preguntare divendres ja que hi ha unaltre noi que tambe vol  alguna foto…

ja tedire alguna cosa…

rodades tota la colla en fem dos o tres a  l'any   aquest any es una mica raro  i en farem dos al setembre tambe anirem….

refrent al circuit de castelloli  jo he rodat amb supermotard el de velocitat no hi he rodat encara que no se com sera .. hem demanat informacio pero ningu ens ha contestat   me pesno que son una colla de pasotes … jo nomes te puc dir que com alcarras ni hi ha dos… tracte personal etc etc etc…

montmelo son uns sobrats… ja que es un circuit mundialiste i   no es fan amb els pobres…en fi.. ja te dire los del les fotos

..

0:21
17 juny 2009

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

10

Hola Duke, sales en 2 fotos, si me das tu mail te las envio.

Un saludo.

23:41
18 juny 2009

duke

Membre

entrades 6

11

Hola graciès per lo de es fotos, meu mail es dgomez7@hotmail.com espero que ens tornem a veure haat per alcarras,graciés per tot! vssssss

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)