Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Un dia per recordar i celebrar

UsuariEntrada

22:13
30 maig 2011

ramon1

Membre

ramon1

entrades 157

1

UN DIA PER RECORDAR I CELEBRAR: Ahir va fer 6 anys que vaig tornar a neixer. Un diumenge con ahir vaig patir un accident en moto. Des d'aquí vull agraïr a la meva colla “Motorista PALAMOS” i en especial a en JOSE LUIS GARCIA i a en MARC MARIN que varen estar al meu costat fins que va arribar l' ambulància. També al doctor GELI que em va parar l' hemorràgia interna i al doctor MUÑOZ que em va reconstruir la pelvis. I a la meva família i sobre tot a la meva dona MYRNA Gràcies per entendre'm. Des d'aquí moltíssimes gràcies a tots de tot cor.Smile

22:21
30 maig 2011

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

2

Me alegro un monton que todo sea solamente un recuerdo… Malo, malisimo… pero ahora solamente eso… Un mal recuerdo…

Un ole para todos los que te ayudaron en esos momentos.

0:26
31 maig 2011

exprimidor

Membre

entrades 161

3

me n' alegro moltissim, que aigi quedat en un mal recort i que aigim pogut disfruta de la teva compañia,tots aquets anys. esperu d' tot cor que mai mes tornem viure uns moments com aquells. moltes felicitats companys.

p.d.aixo es mereixeria UN SOPAR. QUE TAL EL MENU DE LA GAMBA. xavi et toca curra jeje.

11:27
31 maig 2011

boss

Membre

entrades 515

4

eso eso—!!!

xucla el cap i llepat els dits!!!!

hay que celebrarlo coño el ramon se lo merece..!!!

23:22
31 maig 2011

lluis

Membre

entrades 396

5

Realment va ser un dia per recordar i surtuosament hu podem celebrar ja tot va quedar amb un bon susto , es un plaer tenir un company com tú a la colla i per soposat cal celebrar  que estiguis aixi de bé i gaudint a tope de la moto , per molts anys Ramón , posem data al sopar el menú i el lloc es perfecte Xavi ja pots parar taule.

22:22
1 juny 2011

ramon1

Membre

ramon1

entrades 157

6

Fet.

11:48
2 juny 2011

boss

Membre

entrades 515

7

UNA BONA GAMBADA A UN BON PREU …DEL MENU DE LA GAMBA … PER MI CAP PROBLEMA … ELS XUPITOS A CARREC DEL RAMON EHHHHHH JEJEJEJEJEJE.—- ES BROMAAAAAAAAA CARA DE POMAAAAAAAAA..!!!!

11:50
2 juny 2011

boss

Membre

entrades 515

8

AHHH SI VOLEU DEMA DIA 3  EL PODEM FER PIM PAM    NO NECEISTEM MASSA PREPARACIO PER ORGANITZAR UN SOPAR ….JEJEJEJEJE…

O EL DIA QUE VULGEU  CAP PROBLEMA…

20:20
4 juny 2011

lluis

Membre

entrades 396

9

Bé doncs dit i fet , la data es el proper divendres dia 10 , el menu es de la gamba i el lloc a c'an Xavi , a Motos Palamos ja hi ha la llista per apuntarse ja hi ha varios confirmats .

(Renato ya sabes que para ti hay un cacho vaca je je )

23:03
4 juny 2011

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

10

Vaca…. mmmmmmmmmmmmmmmmm (Homer Simpson…)

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)