| Usuari | Entrada |
|
23:34 1 maig 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Bueno, como hoy era fiesta, he ido a dar un garbeo en moto y quise pasar por la carretera de Romanya y sorpresa… han asfaltado el 90% del tramo y hasta aqui OK, lo que pasa es que encima del asfalto nuevo han tirado por todo lo ancho y por todo el tramo gravilla fina, parecia de ir en dunas de arena… suerte que llegue alli tranquilo… para unas cuantas semanas eso va a ser zona imposible, hasta que hayan pasado muchos coches y este limpia la calzada, vaya animalada!!!
|
|
|
2:00 2 maig 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Es veritat a l'ultima sortida ja estaba així, era desde el encreuament de La font Picant , direcció a Panedes, fins al restaurant, espero que no haigin fet la bestiesa de arribar fins a baix del tot, si es així , s'ha acabat d'anar'hi amb moto, es un bon sistema per treure els motoristas de la carretera , una altre solució sería tancar tots els motoristas a la presó ( que ja falta poc ) aixó hauríam de denuncir-ho o bé obligar al Sr Pere Navarro a pasar per aquesta carretera amb una motocicleta, és una vergonya .
|
|
|
13:49 2 maig 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Os acordais de la curva donde caiò el Felix? metro mas metro menos desde alli hasta mas abajo del cruce que va a la font picant. Quins Collons!!!
|
|
|
15:22 2 maig 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Jo encara tinc l'esperança de que sobre aquesta grabilla i posin asfalt,encara no em crec que facin aquesta peazo xapussa.
Quina colla de fills de ……
|
|