Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

1era TROBADA del MOTOR a PUIGMAL (França)

UsuariEntrada

17:29
28 setembre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

1

Hola amics de la benzina!!

Us convoco a tots a una trobada que farem el 17 d'OCTUBRE a les 11h del matí a l'estació de esquí de PUIGMAL (França). La estació està a uns 25 km de Puigcerdà. En aquesta 1era trobada es tracta de juntar a tots els amics de la benzina, osigui que s'hi pot pujar amb qualsevol màquina que faci soroll i olor a benzina, jejeje.  

Si us plau aneu fent veus de l'esdeveniment per anar lligant les plaçes (per encarregar-ho). 

La trobada es mereix la matinada del diumenge 17 d'Octubre, ja que la ruta és agraida i les vistes i el lloc excepcionals. Segur que ens ho passarem molt bé!!

LES DUCATI TENEN PARQUING PRIVAT, jejeje.

20:07
6 octubre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

2

Hola d9 a tots….

De cara a anar savent quans podem ser a la trobada de PUIGMAL (Si és que hi ha gent interesada) m'aniría bé que de cara a màxim dimecres 13 de octubre tingués les confirmacions.

Us recomano la excursió, el lloc és inmillorable i si ens fa bon dia serà perfecte!!!

gràcies! 

13:55
7 octubre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

3

Hola Carles, pues a mi me encanta hacer kilometros, pero en este periodo el asunto economico aprieta un poco y no va a poder ser, igual el año que viene….

20:45
13 octubre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

4

ATENCIÓ, ATENCIÓ !!!

S'HA APLAÇAT LA TROBADA A PUIGMAL PER MOTIUS LOGÍSTICS, ES PASSA AL SEGÜENT DIUMENGE DIA 24!! 

SI US PLAU, ELS QUE ESTIGUEU INTERESATS COMENÇEM LA LLISTA JA PER QUE S'HAURÍA DE RESERVAR.

EL PLAN: 
DIUMEGE 24 D'OCTUBRE A LES 9:30 (max.) a la gasolinera de la C-17 (després de la sortida de l'Ametlla direcció Vic). Els de Palamós podríeu fer una ruta alternativa per no haver de baixar fins aquí i potser ens podem trobar a Ripoll o a Ribes de Freser.
TRAJECTE:
C-17 dir VIC, RIPOLL, COLLADA DE TOSSES, PUIGCERDÀ, PUIGMAL. (hora estimada d'arribada 10:30/11:00)
PREU:
15 eur per la BOTIFARRADA.

LLISTA: US APUNTEU????
1:Carles F042
2:
3:
4:
5:

21:38
13 octubre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

5

Carles, me parece que si sales de vic a las 9.30 no vas a llegar a puigmal a las 10.30/11.00 de la mañana… jejejeje, esa ruta la hago bastante y solamente la collada la haces en una hora y siempre que no te encuentres a algun mosso de escuadra…

20:39
18 octubre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

6

Reni, tienes razón….Es que yo no estoy mu puesto en las salidas en moto y no calculé bien.

La verdad es que no está cuajando la idea del encuentro, no hay muchos en la lista y no sé si se va a hacer. El tiempo también es un handicap para subir hasta allí, pero en fi, estoy a la espera de que se apunte la gente y poder decidir una cosa u otra.

Zenquiu, gasssss!!Wink

14:38
19 octubre 2010

lluis

Membre

entrades 396

7

M'encantaría fer aquesta sortida , la collade es una pasade , peró no es pot estar a tots els llocs , amb breu tenim varias coses per fer i aquesta tindrá de ser un altre any , hens veiem gaaaassssssss.

22:59
19 octubre 2010

boss

Membre

entrades 515

8

aquesta trobada cares al bon temps crec que seria triunfo asegurat.finals de maig juny.. ara amb aquesta rasca qe fot te quedes pajaritu ala moto ja tenim una edad por lo menos jo…jejejejeje… m'enrecordo els viatges que feia al mes de gener ,febrer, pluja, temperatures sota cero …. ara cada vegada mes me quedo acollonit amb una mica de fred…jejejeje la edad…en fi que hi farem…

13:52
20 octubre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

9

Xavi Xavi… yo tengo mas años que tu y hago salidas largas tambien en invierno, el año pasado pisè nieve en vallter 2000… y siempre en moto… es cuestion de pasion para la moto…

20:04
21 octubre 2010

CarlesFast

Membre

entrades 10

10

Xavi, et fas gran (jo també!!!)  Sé que ja ha començat el fred, però cap allà les 11h si surt el sol fa un bó que flipes allà dalt…De totes formes segur que de cara a la primavera ho podem organitzar de nou, i en gaudim tots plegats.

Reni,  Jo vaig fer una trobada hivernal a Sant Joan de L'Herm amb nevada inclosa que pel matí vam haver de possar cadenes a les motos per poder sortir del refugi on vam dromir!! Brutal!! (pero aquello eran otros tiempos,jejeje…)

Gasssss!!Yell 

21:39
21 octubre 2010

boss

Membre

entrades 515

11

jo tambe he fet aquesta concentracio de sant joan de l'herm…les invernals m'agradaven molt pero ara agggggggggggggggggggggggggggggggg….jejejejejej   si s'ha de fer se fa pero per triar me demano una estufeta..jejejejeje…

mi pasion son las mujeres de los demas jejejejejejeje….

23:11
21 octubre 2010

Reniducati

Membre

Darth Vader…

entrades 744

12

Por suerte estoy soltero jejejejeje… A mi tambien me gustan las mujeres… pero no las de los demas…. Hay que tener un poco de etica… Mejor una pajita hoy que un dolor de cabeza mañana… jajajajajajajaajajajajajajajajajaja

12:52
22 octubre 2010

boss

Membre

entrades 515

13

ETICA!!!! ESO QUE ES???

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)