| Usuari | Entrada |
|
22:57 9 març 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Oññññññññññññooooooooooo, pues si que es una 695, que guapa ha quedado!!! Claro que con el peso que tiene esa moto…. 
|
|
|
22:59 9 març 2011
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Uallaaa , Renato vaya caña , que callado tenías la mutación de la monster , mira de no hechar mucha gravilla en la pista que nosotros vamos con gomas lisas ja ja .
|
|
|
23:06 9 març 2011
| ricard
Membre
| | | |
|
| entrades 59 |
|
|
Ondia!!!!!!! Ja veig que aquestas sortidas amb que els cavalls estan per el cami i no al motor esta provocan mutacions importants!!!!
Sapigueu que devant aquestes amenaces, avui he decidit provar la Diavel i………..a veure si vaig alcarras amb la moto que mes rapid accelera del mon!!!!! 2,6 seg de 0 a 100 km/h!!!!!No es el meu estil, pero reconeg que es impresionant!!!! Segon, Maria, Machuca….no la proveu!!!!!Segur que os la quedeu!!!!
|
|
|
23:32 10 març 2011
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Es una moto molt especial , peró amb aquestes prestacions ademés d'especial ha de ser impresionant , el nom de Diabel ja es apropiat .
Nois el Ricard avui m'ha donat molt bones noticies sobre Calafat , la temporade pasade no varem aconseguir fer la rodade prevista per aquest circuit peró sembla ser que aquesta temporade ja está programade , ademés de la rodade a Alcarrás del dia 2 de Maig , hi ha moltes posibilitats per després d'estiu estar una jornade a Calafat a un preu molt asequible, molts de nosaltres ja sabem lo divertit que es aquest circuit .
|
|
|
23:59 10 març 2011
| exprimidor
Membre
| | | |
|
| entrades 161 |
|
|
“ostia” ricart lu que has d' fer per queda devan meu.jeje.DIAVEL, DESMOCEDICI. ja veig que las forces s' igualen. sort que portem un company nou amb s4rs,que es cadellet. lu de calafat em sembla collonut. ja n' enirem parlan.
|
|
|
0:03 11 març 2011
| exprimidor
Membre
| | | |
|
| entrades 161 |
|
|
perdo RICARD, e escriit ricart amb t,es que ma e liat amb un nevot que es diu aixi.
|
|
|
21:53 11 març 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
¡CALAFÁ, SI PARESE UN CIRCUTO DE KÁ, MIRA LO PINO ESTAN AL LAO DEL CIRCUITO!! Us enrecordeu d'aquesta frase? com vam riure i lo bé que ho varen passar. CALAFAT SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
|
|
|
22:20 11 març 2011
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Biennnn peroooo amb la chupermotard podrá vindre a Calafat , como que e un circuito de karts er colega ira que se las pelarááá ,
|
|