Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

diumenge 27 sant tornemi

UsuariEntrada

13:52
23 novembre 2011

boss

Membre

entrades 515

1

hola xavals— jejeje.. doncs com el titul diu diumenge sant tornemi ehhhh carlos estas apunt???? va que pot ser vindra en lluis ja que li va fotre enveija aixo que anem de romeria..jejejejejeje… jo no se si podre vindre ja que tinc el genoll una mica tocat pero per poc que pugui no patiu que vindre ehhhhhh..!!!!jejejeje.. diumenge explorarem nous racons vale???

apa fins aviat..!!

23:10
23 novembre 2011

exprimidor

Membre

entrades 161

2

en lluis no te excusa. ja que te la katenene al taller i per que no es queixi, amb la roda arreclada. esperu que u  paseu  d' allo mes be i sobretot no prengeu mal. fins aviat.

9:04
24 novembre 2011

Bou I

Membre

entrades 10

3

I tant que estic a punt !!!!!

Amb la experiència del diumenge passat aniré mes lleuger de roba avia'm si així no suo tant, i tambe portare una bomboneta de oxigen per quan acabi la bufera, ufffffffffffff !!, que bona falta m'aves fet quan me vaig abraçar amb aquell rec dels cull………….

Si lo de diumenge va ser anar de romeria, ja tremolo per el dia que anem de competi !!!

Ja m'agrada que vingui algu amb seny com en Lluis, així podrem anar de bracet com dos iaios jejejeje !!!, i tu amb genoll tocat tindràs una excusa per no complicar gaire les coses.

Saluta a tothom i fins diumenge.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)