Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

Montmelo diumenge 29 d’agost, 180 €, 6 tandes

UsuariEntrada

11:11
4 agost 2010

Genet_blau

Membre

genet_blau

entrades 17

1

Hola nois,

No penseu que us tinc abandonats, que de quant en quant m'hi paso per aquí.

Cada dia estic mes acollonit per sortir per carretera, per axó actualment agafo molt poc la moto, pràcticament no mes per anar a circuit. L’ultima vegada a primers de juliol a Motorland.

Ja he vist que esteu programant un montmeló per l'octubre, però sense volguer fer-li la punyeta a ningú, no mes si a algú l'interesa fer un entrenament a preu reduit (de pobre)……doncs que contacti amb mi.

No es un curset, es una rodada de ZK, dos nivells, max. 40 pilots per nivell, el circuit es el llarg i estará obert de 9:00 a 15:00, 6 tandes de 30 m. per nivell, el preu normal es de 200 euros, però formant un grup de 8 pilots fan preu especial de 180. Fins ara som 4 que ja en fet la reserva,………., els altres tres no son de Palamós.

Salutacions

Joan,……………….. el de la Triumph Tiger

PD: Ho he editat per aclarir alguns punts foscos.

22:40
4 agost 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 152

2

Hola Joanet quant de temps, Montmelo diumenge 29 d,agost ostres aixo de fer tandes 40 motos a final de recta ufffffffffff quina por ESTRAICS jejeeje ja mentes. Jo penso que per 30 euros mes estarem mes tranquils el 2 o 3 de octubre.           P.d. El diumenge a les 8 al caprabo que no en cambiat de lloc jejejeje fins aviat company.

15:16
5 agost 2010

boss

Membre

entrades 509

3

jo no puc vindre.pero realment val la pena..

ramon 40 motos en una tanda a montmelo es com 20 alcarras. de fet alcarras les tandes que jo he fet moltes vegades son de 40 motos i a la pista casi no tens que adelanta a ningu..

20:14
5 agost 2010

Genet_blau

Membre

genet_blau

entrades 17

4

I'm sorry,…………. but      245+25-180=90

Tots hem fet cursets i rodades i 40 pilots en una frenada jo no me’ls he trobat mai, entre altres coses per que a la recta anterior ja m'han afusellat…. jejeje.

Fins aviat i que us ho passeu be el mes d’octubre.

22:00
5 agost 2010

ramon1

Membre

ramon1

entrades 152

5

Joan 245 menys al 20% de desconte son 196.  A mes suma-li 25 euros del seguro,  tens els 50 euros de diferencia, però aqui tens tots els apats pagats.                                                                                            Xavi jo mai he fet tandes pero rectifica'm. El poblema no es la gent que va rapida i esta farta de anar en moto, si no els que no en saben. Tenim companys a la colla que n'ha fet alguna que altra i las seves experiències a las dues rectes de Montmelo ejem…..

Joan, es clar que no et trobaràs 40 motos a final de recta, noi que aixo no es moto gp2, que no t' enrecordes que fan la tria de grups A,B o C, com amb la VSTROM,? Noi,  que et vaig molt be i sort!!!

21:22
6 agost 2010

Gsus

Membre

entrades 103

6

Molt bona la teva proposta, Joan !! Si no fos perquè m´enganxa en mala època, m´apuntaria; ara a l´agost no tinc ” cangurs ” i haig d´apetxugar com un campió !! Frown 

De totes maneres gràcies per avisar i si en fas alguna altra més endavant avisa, ok? Si no ens veiem que vagi molt bé !!

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 512

Entrades: 2677

Membres:

Hi ha 63 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 725

boss – 509

lluis – 395

ramon1 – 152

exprimidor – 141

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)