Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

primera sortida enduro

UsuariEntrada

12:45
25 setembre 2011

boss

Membre

entrades 515

1

primera sortida enduro de la temporada..!!!definida en dos paraules im presionant!!!!
el terreno perfecte ni moll ni sec perfecte.!!!
els camins tots cambiats per suposat.!!!! les maquines al estiu fan molta feina..!!! ara toca agafar refrencies noves ja que les del any pasat no serveixen..

avui jo feie l'inaguracio del meu nou embragatge rekluse es un sitema que la moto en poques paraules es transforma en una tmax de muntanya..!!! una pasada.. queda eliminat la maneta del embrague i en el seu lloc es fica el freno de darrere..!!! ja us podeu imaginar les clavades de roda de darrere que fotia cada vegada que volia cambiar de marxa.. suposo que en un parell de sortides mes ja tindre el xip cambiat.. pero ha valgut la pena..!!!!
lo unic que trobo es que vaig eliminar la palanca de freno de darrere i cuan pugui li tornare a ficar o buscar algun sistema per poder frenar la moto en baixades i poder deixar les mans lliures del manillar ..per tot lo demes un deu sobre deu..!!!

23:35
26 setembre 2011

exprimidor

Membre

entrades 161

2

jo. quina enveja. m' esta pasan pel cap el posar rodes d' tacos a la escoopy. vaja mariconas, jeje que si embragues automatics,que si arranq electric. aixo si que son montanyencs, i no els voletaires.

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)