| Usuari | Entrada |
|
22:28 6 juliol 2011
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Hola nois , bé he estat força temps sense entrar a la página i veig que no soc l'únic , a partir d'ara estaré més per aquí com els vells temps , tornar sortir amb moto de tant en tant i per conseguent fer el comentari de la sortida a través d'aquesta página .
Precisament el proper més caduca la página , si ja han pasat tres anys ! , renovarla tal com está té un cost de 250 euros per els tres propers anys , penso que es un bon mitjá per poder estar al dia de les sortides i activitats que es fán , aixó doncs els que vulguin posar el seu logotip i enllaç amb la seva web tenen l'oportunitat de colaborar amb la renovació tal com hem fet sempre , siguem breus amb dir algo ja que no tenim molt temps .
Porteu totes les dades a Motos Palamós .
|
|
|
12:42 7 juliol 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
|
21:13 7 juliol 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
|
21:19 7 juliol 2011
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
A mi em sembla bé que es tingui pàgina web del club però al cost que representa i pel que es fa servir ( penjar fotos , quedar per les sortides i comentar les jugades, .. ), no fariem prou amb el Facebook ??? Al cap i a la fi és gratuït i serveix per tot el que he comentat abans …… No sé, només és una opinió que deixo a l´aire…….. Que opineu?
|
|
|
21:57 7 juliol 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Es una opcion, pero si se hace habrà que salvar todos los albums de fotos de nuestra web…
|
|
|
12:54 8 juliol 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
A MI ME VA BIEN TODO .. PODEMOS DECIR QUE GUARDEMOS EL FORMATO DE LA PAG WEB ETC ETC I PROBAR CON EL FEISBUK A VER QUE TAL SALE..!!!
|
|
|
21:35 8 juliol 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Suso, a mi la verdad es que jo mantendria la pagina web ja que más “nuestra”. Total la pagina la pagamos los anunciantes. Pero por mi lo que decida la mayoria ja me estara bien.
Es mi umilde opinion.
|
|
|
0:01 9 juliol 2011
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
RAMON TENS TOTA LA RAO ……. JO M'APUNTO…
LA PAG ES NOSTRA .. … UN CLUB MOTORISTA SENSE PAG WEB NO ES RES—
|
|
|
10:51 9 juliol 2011
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
Vale, vale,…. !!! Només era una opció que proposava; com dieu, la pàgina la pagueu els col.laboradors anunciants i com que estem en temps de crisi, estalviar uns calerons tampoc va malament, em sembla !! Ara, si vosaltres esteu d´acord en mantenir la pàgina, a mi em sembla perfecte !!
Ara, també opino que actualment Facebook tira molt i per donar-se a conèixer actualment és l´eina més efectiva. Al cap i a la fi a la web últimament no és que hi hagi molta activitat, la veritat …… 
Bé, no dic res més , només era una opinió…. Endavant amb la web !! 
|
|
|
11:13 9 juliol 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Y menos faena para mi para salvar todos los albums de fotos 
|
|
|
19:12 10 juliol 2011
| roger1098
Membre
| | | |
|
| entrades 24 |
|
|
Holà chicos aun que lejos … me siento un poco un motorista de palamos io tambien … contais conmigo. bajare el 28 del mes . ciaoooo
|
|
|
19:39 10 juliol 2011
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Tranquilo Robi que ya tenemos 6 anunciantes para pagar la renovacion, de momento los socios no pagan… 
|
|
|
21:59 15 juliol 2011
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Roberto, eres nuestro embajador en Italia.
ERES UNO DE LOS NUESTROS.
|
|