| Usuari | Entrada |
|
15:12 17 març 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Bueno, a peticion del Sr. presidente (Xavi) publico este post para convocar a todos los Circuito-adictos a la rodada que se harà en Alcarras el dia 19 de Abril, precio 150 euracos (creo…) y hay una lista en Motos Palamos para apuntarse, venga animarse que el invierno ha terminado…
|
|
|
15:28 17 març 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
OLE,OLE,OLE.Menos mal,ya tenia ganas,tengo la moto casi preparada,ahora falta saber si el mono me entrara,jajajaja.
|
|
|
0:32 18 març 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Josep jo crec que el mono t'entrará , el problema principal será adelantar els streps i aixecar el manillar a la 998 , la postura es un pel diferent a la ” Hija de Dios” je je , vingaaaaa , anims!!.
|
|
|
13:08 29 març 2010
| Carlinho s2r broooum
Membre
| | | |
|
| entrades 33 |
|
|
Renato el 19 és dilluns no és el diumenge 18? Si aconsegueixo un remolc vaig segur, de moment estic mirant lo del ganxo per al cotxe.
|
|
|
14:21 29 març 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Carlos, como te dije es el lunes, el remolque lo tenemos, falta un coche con enganche…
|
|
|
15:39 30 març 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
JA FALTA MENOS XAVALES.. ANIMOS…
EL DISSABTE AL MATI VAIG ANAR AL CIRCUIT A FOTRE UNA ULLADA I JA ENS ESTAN ESPERAN. TENIM ELS BOX ENMOQUETATS ETC ETC…
|
|
|
0:05 1 abril 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Sí ja faltan pocs dies , a veure si podem arreclar lo del transport i som tota la gent que vol venir , per cert no correu gaire que no estic gaire en forma , m'esperareu no ?.
|
|
|
13:56 13 abril 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Eso, eso, no correr mucho… que nadie sa haga daño y yo ademas podrè hacer las fotos mas tranquilamente… jejejejeje
Faltan pocos dias…..
|
|
|
0:08 14 abril 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Aixó Renato , fes forçes fotos , peró vés amb conte amb el que fas que jo ja surto amb calçotets amb algún lloc , al circuit quan hens cambiem i dutchem no hi ha gaire intimitat , i el fotógraf es una mica ………… ja m'entens. pasará la censura ejem , vingaaaaa que ja hi som .
|
|
|
14:25 14 abril 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Cabron… eso es lo que es… jajajajajaja, buscando siempre el momento delicado… Prometo respetar mas la intimidad… aunque me acuerdo de una persona enseñando el culo a proposito… (verdad Xavi?) jejejejejeje Sou collonuts…
|
|
|
23:54 20 abril 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Un dia gris… asi comenzò el lunes, la niebla es el fondo de muchas fotos de este lunes, que desastre… Espero que los que han rodado lo hayan pasado bien, de fotos han salido un monton, pero la calidad es tirando a malita vaya, yo desde luego no soy un profesional, ni mucho menos… Enfin, es lo que hay, tambien tengo que decir que los hierbajos que habian han molestado lo suyo para poder hacer buenas fotos, a ver si los del circuito se ponen a limpiarlo, en unos dias dejare unos dvd con las fotos en Motos Palamos.
|
|
|
10:36 21 abril 2010
| Carlinho s2r broooum
Membre
| | | |
|
| entrades 33 |
|
|
Lo primer, donar-vos les gràcies a tots els membres del club motorista Palamós per convidar-me al circuit d'Alcarras ii per facilitar el transport de la moto…, m'ho vaig passar de “puta madre” ha estat una experiència que tinc moltes ganes de repetir. Dir-vos que malauradament la meva caiguda, por GILIPOLLAS, m'ha produït la fractura del dit polze de la mà dreta amb la qual cosa tinc les motos prohibides per prescripció mèdica durant els pròxims deu dies. Els altres hematomes, morats, ossos trencats, esgarrapades, … me'ls ha fet la parenta quan em va veure arribar a casa amb el mono trencat i la mà inflada, …  A veure si ens veiem aviat i començem a gaudir de les carreteres, chino-chano. Ara no però segur que d'aquí a uns anys em compro una Harley.
|
|
|
13:36 21 abril 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Carlos, me sabe muy mal por tu mano, suerte que te han dicho por 10 dias, lo cual creo que no es nada de muy importante, los otros huesos rotos por la parienta seguro que son para meses de escayola… jejejeje Cuidate mucho y recuperate que la temporada acaba de comenzar y aun quedan muchos dias para salir en moto…
Una fuerte abrazo.
|
|
|
20:07 21 abril 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Amigo Carlos,no te preocupes,todo son experiencias en la vida,te lo digo pq a base de ostias uno aprende,jajaja.
Mis huesos tambien han tocado suelo algunas veces y por desgracia es la mejor manera de conocer la moto y a tu pismo.
Lo importante es que estas bien y por otro lado la moto esta super entera.Creeme cuando te digo que tu moto esta perfecta,ha tenido suerte por tu caida y sobretodo suerte cuando la cogio nuestro gran amigo Falgueres (Mossen)por lo menos la devolbio entera.
Animo.
|
|
|
23:43 21 abril 2010
| exprimidor
Membre
| | | |
|
| entrades 161 |
|
|
es d'hola amic carlos. d' gracies re d' res ja que ets un mes d' la colla.
per la caiguda, llastima de la ma.pero sembla que no es gaire. espero que et milloris
i pugis torna a gaudir d' la moto ven aviat..
salud company.
pd. lo de laparenta ja es mes futut. jeje
|
|
|
23:55 21 abril 2010
| Carlinho s2r broooum
Membre
| | | |
|
| entrades 33 |
|
|
Me doy un paseo en moto el sabado!!! si la ferula de los coj,… me la he quitado para trabajar me la puedo quitar un rato para disfrutar, no?
Anda que no he aprendido ni naaaaaaaaaaaaa, … 
Si que he tenido suerte con la moto y gracias a los que la pusisteis nuevamente a punto para rodar, yo cuando ví la palanca del cambio y el embrague ya me pensé …que por hoy haviamos acabado!!!
Renato esas fotossssssss yaaaaaaaaaaaa!!!
|
|
|
23:33 22 abril 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Bé Carlos jo també m'al-legro que la teva caiguda haigui estat lleu , tant tú com la moto heu patit lo mínim que podia pasar , et desitjo una rápida recuperació , ja que la gent está impacient per fer una sortideta una mica llarga a la que espero puguis vindre , fins aviat i d'ígali a la parenta que aixó no es rés , que no s'amoini.
|
|
|
0:27 23 abril 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Acabo de crear el album de la rodada, son 116 fotos… jejejeje Hay copias en dvd de todas las fotos en Motos Palamos… Alli hay mas de 1000 fotos y unos cuantos videos, apa, nos vemos…
|
|
|
23:11 2 maig 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|