| Usuari | Entrada |
|
23:44 17 agost 2009
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Hola nois , diumenge pasat es va comentar l'idea de fer una sortida amb moto amb bany inclós, es va comentar d'anar a un lloc paradisíac de la zona de les Planes , conec el lloc i es preciós , es una gorga força grosa la qual es emplenada per un salt d'aigua clara i tranparent , realment es un lloc molt maco,el lloc s'anomena Cogolls , l'idea es fer una sortida amb moto fins l'esmentat indret , fent una cabbussada a la gorga , i llavors esmorçar al costat del salt d'aigua, pot ser divertit .
Cal portar ademés de la moto , una motchila amb bocata ,beguda , toballola i tratje de bany , encara que algú ha comentat que el tratje de bany es prescindible , bé hu deixarem com a opcional, pero un consell es que hus el poseu , doncs després d'estar amb remull amb aigues tant fredas , lo millor es tapar el poc que queda ja ja . Fins Diumenge a l'hora habitual .
|
|
|
22:24 18 agost 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Saps que?millor portar traje de bany,jajajajajaja.
Si no,esterem rient fins l'any que be,jajajajajaja.
|
|
|
21:41 21 agost 2009
| Sergi_S2R
Membre
| | | |
|
| entrades 37 |
|
|
Ens veiem diumenge doncs !!!
|
|
|
20:14 23 agost 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Nois, ja hi ha l'album de Cogolls, de moment las fotos, als videos de moment no puc pujar-los, a veure com ho soluciono, em deixan pujar 8 megas a la vegada y els videos fan 115 megas…
|
|
|
20:43 23 agost 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Millor que ho pujis a You tube, i posis un enllaç aquí.es lo mes facil.
|
|
|
21:02 23 agost 2009
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Aixo es lo que ja habia fet, pero volia veure si hi havia alguna manera de posar-lo directament a la nostra web.
http://www.youtube.com/watch?v=MVNd0hJ0z20
http://www.youtube.com/watch?v=N_h7Zo3Ppd4
Fins aviat, nois.
|
|
|
11:57 24 agost 2009
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
LLatima que no s'ha pogut grabar la costellada d'en Jesus,jajajajaja,encara estic rient.
|
|
|
20:31 24 agost 2009
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 515 |
|
|
quina enveija me foteu …. pero de la sana ehhhh…
tinc les dents llargues nomes de mirar el video i veure lo be que ho heu pasat avui…
|
|