| Usuari | Entrada |
|
13:27 25 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Hoy se estubo hablando de hacer una salida el domingo que viene, como ruta seria la de camprodon, coll d'ares, prats de mollo etc… se sale del caprabo a las 8 como siempre, estarà tambien mi hermano que viene de italia este jueves, Lluis, espero que para el domingo que viene te encuentres mejor…
|
|
|
15:01 25 juliol 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
|
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
|
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Para mi ningún problema,pero la gente las salidas largas y sabes lo que pasa.
Ojala la gente se apunte…
|
|
|
18:01 25 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Caaaappp problema , ja sabeu que sempre estic a punt , bé a lo millor el Divendres hem desmotivo , peró hu intentaré ja ja , si la tendinitis no empitjora , a lo millor ving , bé la tendinitis ha de millorar , ting d'anar a dormir aviat , la moto té d'estar a punt , ha de fer una temperatura de 20º , els núbols han de ser de color rosa , i m'ha de creixer el pel , ja veieu que aixó está fet .
|
|
|
14:34 26 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Encara no som divendres i ja m'he desmotivat , ejem , el proper cap de semana ting compromís social amb la familia , m'agradaría molt fer aquesta ruta , es fantástica ja hera hora que decidisiu algo positiu , peró aquest dia no podré , sorry.
|
|
|
22:41 26 juliol 2010
| Carlinho s2r broooum
Membre
| | | |
|
| entrades 33 |
|
|
Ya puedes contar conmigo!
|
|
|
0:24 27 juliol 2010
| Simonelix
Membre
| | | |
|
| entrades 18 |
|
|
Si venimos a comer a casa yo tambien me apunto, por cierto , animar un poquito a Machuca que esta haciendo la ruta por el extranjero (Espanya).
|
|
|
13:52 27 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Creo que con los kilometros de ruta que hay serà dificil estar en casa para la hora de comer… A que hora comes? jejeejejeje…
Josep, espero que estes disfrutando del viaje… espero que no pilles lluvia, de todas maneras el guardabarro delante no lo has quitado, no? jejeejejejjeje
|
|
|
22:04 27 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Simo lo que pots fer, si vols es vindre a esmorzar i quan vegis que se' t fa tard marxes cap a casa.
SANDORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, COM VA EL VIATGE? ESPERO QUE BE.
|
|
|
22:40 28 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Renato que te parece si subimos por la Collada de Tosses, hacia La molina , Machuca me ha dicho que hay tramos muy bonitos de montaña.
|
|
|
22:59 28 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Toda la collada es buena para hacer curvas… se puede hacer olot, vall fogona, ripoll, ribes de freser, collada hasta arriba donde antes habia una gasolinera, alli se baja para la molina, pero alli luego o vas para la masella o vuelves atras por la carretera que pasa al lado de la collada hasta planoles y empalmas otra vez con la collada hacia ribes de freser… es para hablarlo…
|
|
|
23:20 28 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Renato !! tienes que imponerte , una vez decidida una ruta hay que hacerla i otro dia se hace la otra , que caray!! , Ramón no t'enfadis , peró cal fer les coses una mica programades si no les improvisacions no surten bé . Bien hacerlo como querais ya que yo no vengo solo es un consejo de uno que tiene experiencia . La propera sortida viiiinggg . Ting d'aprofitar abans de vendre la moto .
|
|
|
22:04 29 juliol 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 157 |
|
|
Moltes gracies pel teu consell, pero aixo es una democracia el poder opinar i no imposar. Lluis no t'en prenyis que ultimament estas molt subceptible GUAPAAAAAAAAAA JEJEJEJEJE
|
|
|
23:11 29 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
De democracia rés Ramón , preparat per la dictadura del PP , soposso que tens asumit que son els propers dirigents que tindrem no? , a Catalunya hens estimen molt , o sigui que la ruta inicial o cap a casa je je, ja veurás amb el meu retorn a pasar per el tub tothom , ejem ejem.
|
|
|
23:20 29 juliol 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 744 |
|
|
Pace e bene, fratelli di buona volontà… Tranquilos, esta semana se hace una ruta y el domingo que viene se hace la otra… jajajajajajjaja.
|
|
|
23:29 29 juliol 2010
| Simonelix
Membre
| | | |
|
| entrades 18 |
|
|
jo estic intentant convinar-ho per poer venir,el prblema esta en si itnc que fer de ninyera, sino ja veure el que faig, ” de totes formes estic intentant venir no com d´altres “. he Llluuuuuuu rajadix.
|
|
|
0:28 30 juliol 2010
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
Ostres Lluis !!!! Que et vens la moto? La teva ducatona ? Quan l´altre dia et vaig felicitar i et vaig dir que possessis seny, veig que et va afectar…. Bé, em sembla que ens alegrem tots de que et venguis la monster; la veritat és que ja ho deiem tots que eres un perill amb ella; Suposo que agafaràs alguna cosa més assenyada i apte per a la teva conducció; per descomptat una japonesa ( fiabilitat, finura, relació qualitat-preu, …… ) i segurament serà la YAMAHA RD 80, NO? Jejejejeje !! .
P.d. : Si us plau, no et compris una altra cafetera !!!
|
|
|
15:22 30 juliol 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Acabo de parlar amb en Luis i m'ha comentat que si es ven la Monster irá redera una Truxton,per mi,una preciositat de moto.A veure si te sort ja que avui en dia estan fotudes les coses per vendre.
En cisco diu que es ven la Ducati,la Yamaha 80 i la Burmang i es compra una Tmax.
Els de motos palamos s'ha tornat locos,jajajajajaja.
Si senyor que la vida son 4 dias i 3 plou.
En Miguel li ha venut la moto al Jesus i posiblement en Migue es compri la moto d'en xavi la Ktnene,o sigui que semble que torna a veri moviment de compra i venta(semble que la gent ja comença a tocar calers???).
Per cert,a veure si la gent s'apunta al dinar d'aquest Diumenge que m'agradaria fer una ruta de collons,corbes i mes corbes.
|
|
|
22:39 30 juliol 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 396 |
|
|
Lo de la truxton es per despistar , la ZX10 dona 200cv. amb el ram air , la cosa va per aquí , es una anti CBR 1000, Jesús ja veus que el seny no es recupera mai , al menys a la recta us fulminaré , llavors intentaré poder frenar ja ja . Ja veureeeeemmm que faig.
|
|