Fòrum Club Motorista Palamós

Heu d’identificar-vos per escriure Entra Registra’m

Cerca 
Cerca als fòrums:

sortida enduro 4 desembre

UsuariEntrada

12:22
3 desembre 2011

gispi

Membre Nou

entrades 2

1

Bones a tots, dema sortida enduro, quedem a les 8 al caprabo com sempre. Bé dic com sempre pq crec que normalment quedeu a aquesta hora… jo només he vingut un cop!!! Apa fins demà.

12:49
3 desembre 2011

boss

Membre

entrades 515

2

ok jo si no hi ha res de nou alli sere tinc que veure les evolucions d'en gispi que m'han dit que s'enfila per les parets jejejejejejeje…

ahh per cert ahir vaig veure el programa per la tele del romaiacs vaja colla de mariquites nenggggg..!!!! si aixo ho fem naltres cada diumenge….

19:40
4 desembre 2011

gispi

Membre Nou

entrades 2

3

Bona nit a tothom, escrit unes parauletes només per comunicar-vos lo bé que m'ho passo gaudin de les Gavarres i la moto d'enduro amb tots vosaltres… Ara puc dir que ja no sóc verge, avui he anat dos cops per terra, la primera no ha estat res però en la segona la part dreta del manillar ha arrancat la branca d'un arbre (d'uns 5 cm de diametre) amb el conseqüent descontrol i CASTANYAInnocentCryEmbarassed… jo no m'he fet mal, però algú sap si el manillar es pot adreçar? ha quedat una mica tort!!! Apa bona nit a tots i fins a la pròxima sortida.

22:03
4 desembre 2011

boss

Membre

entrades 515

4

es que ja no tenoi edat per fer el broquil eheheheheheh…jejejejejejeje…

ha sigut una sortida sense ser res del altre mon super divertida i per feina .!!!! gispi ets un crak ehhhh…. no pateixis que ja arrivara el dia que ens compliquem una mica mes la vida pero no pensis que variara molt com la sortida s'avui la questio es que  arrives a casa senser i al mateix temps destroçat fisicament pero mentres fas repas de pels llocs que has pasat ja tens ganes de tornar a sortir unaltra vegada….apa fins la proxima espero que sigui aviat…jejejeje

Sobre el fòrum Club Motorista Palamós

Connectats actualment:

5 Convidats

Màxim de connectats: 12

Fòrums:

Grups: 2

Fòrums: 5

Temes: 524

Entrades: 2736

Membres:

Hi ha 66 membres

Hi ha 6 convidats

Els més prolífics:

Reniducati – 744

boss – 515

lluis – 396

exprimidor – 161

ramon1 – 157

Gsus – 103

Administrador: admin

© Fòrum Simple:Press – Versió 3.1.4 (Build 357)