| Usuari | Entrada |
|
23:08 11 maig 2010
| Reniducati
Membre
| | Viril… | |
|
| entrades 453 |
|
|
Bien, se comentaba que el domingo 23 se podria hacer una salida larga, como dios manda, vaya… Se aceptan sugerencias sobre la ruta que hacer… Una podria ser… Girona-planes d'hostoles, de alli se va a olot, cojemos vall fogona, desviamos para camprodon, coll d'ares, prats de mollo, custoges, tapis… Nos paramos a almorzar y a comer donde venga bien… Ja direu….
|
|
|
20:36 12 maig 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
A mi me da igual,ruta de curbas,almuerzo,curbas i comida tranquilamente comentando la ruta.
|
|
|
23:43 20 maig 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 283 |
|
|
A mi també hem sembla bé la ruta , com que no vindré ja ja , espero que hu paseu molt bé , estic pencant molt per poder tornar a saboreijar el plaer de la Ducatona , quan torni a agafar la moto , algú m'explicará com posar la primera i la postura sobre la moto ? , segur que m'hi poso al revés , ja no recordo ni el color de la meva máquina , je je , fins aviat companys .
|
|
|
21:06 21 maig 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 302 |
|
|
perfecto per mi tambe ni hi ha problema ..jejeje tampoc puc vindre jo treballo i aquest cap de setmana sera llarg.
|
|
|
22:33 21 maig 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Dons si ningu pot vindra,que collons estem dien?
|
|
|
23:52 21 maig 2010
| Reniducati
Membre
| | Viril… | |
|
| entrades 453 |
|
|
Po si… es triste… Vaya yo el post lo puse el dia 11 de mayo… entonces es lo que se comentaba… desde luego que se harà la salida otro domingo…
|
|
|
16:14 22 maig 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 302 |
|
|
vaya panda de rajaos sois..!!!!!pa dos pelacañas que no vengamos no hay por que no hacer la salida,…..
os tendre que enseñar a organizar eventos ?????? ayyyyyyyyyyyy'ssssss estos niñosssssssss—-
|
|