| Usuari | Entrada |
|
8:49 12 juny 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 508 |
|
|
|
9:49 12 juny 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 724 |
|
|
|
11:24 12 juny 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 508 |
|
|
pero es 1.29 de pura calidad motoristica xaval….jajajajajja.. en proximos fasciculos podre los saltos que hizimos tanto jesus como yo el pastrana ese queda eclipsado a nuestro lado…jejejejejej….. sobretodo i no es por ponerme flores mis saltos son de una calidad espantosa..
para subir este video 145 minutos de pura lentitud…
|
|
|
12:02 12 juny 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 724 |
|
|
145 minutos???? yo para subir uno de 10 minutos tardo mas o menos unos 15/20 minutos… A ver cuando pones los saltos… (para reirnos un rato, sabes…) jajajajajajajajaja…
|
|
|
21:04 15 juny 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
PERO QUE TIOS MAS TORPES, PERO SI VAN PARADOS. RENETO Y ESO QUE HAN PUESTO EN MINUTO Y MEDIO MEJOR IMAGINATE EL RESTO. TRANQUILOS CHAVALOTES QUE UN DIA VENDRE CON MI HONDA DOMINATOR Y OS ENSEÑARE HA DERRAPAR. JOJOJOJO
|
|
|
15:38 16 juny 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 508 |
|
|
jua,jua,jua… no hay pebrotes.!!!!
|
|
|
21:51 16 juny 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
SANDOOOOORRR!!
Ai,que em pixo de riure sobretot amb la camara lenta final,una imatge impresionat d'en xavi apurant frenada amb la moto totalment inclinada i la moto totalment de costat,jajajajajajaja.ai que em pixo.
Estic per posar rodes a la meva 250 i vindra juntament amb en Ramón i la seva DOMINEITOR i fer un video com deu mana.
Ara per acabar falta capturar els sals d'en Jesus que aixo si que es canela fina,jajajajaja.
Per cert, parlan de canela fina,tambe tenim el video d'en xavi agafan un bot que aixo ja es canela en Ramaaaaa!!!jajajajaja.
Es fort pero no em puc treure d'el cap l'imatge dels dos sals d'en Jesus,jajajaja,el primer amb la roda de devant mirant al cel i el segon amb la roda de derrera miran al cel,de bon rotllo company.
A veure a on son aquest videos…
|
|
|
21:07 17 juny 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
BACKPLIP, BACKPLIP,BACKPLIP!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
23:42 17 juny 2010
| lluis
Membre
| | | |
|
| entrades 395 |
|
|
Ramón ! ,Dominator? quina Dominator , t'hen has comprat una? , ah!! siiiii , deus voler dir un piló de rovell que hi ha per el magatzem de casa , juaa juaa , pósali una manivela i corda , o si vols ting un motor de motoaixade , que a lo millor pot funcionar , per cert una mica paradillos sí que hi van .
|
|
|
0:13 18 juny 2010
| boss
Membre
| | | |
|
| entrades 508 |
|
|
els videos son secreto de sumario cacho pardillos…!!!!!jajajajajajajaja…
|
|
|
22:36 18 juny 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
Vinga Xavi, no que no sera per tant coi, si nosaltres son igual o mes penosos home!!!!
|
|
|
20:30 19 juny 2010
|
Convidat
| | | |
|
| entrades |
|
|
Volem veure el video del sal ostia,no et faci bergonya penjar-lo no pasa res amic,jo tambe he fet moltes vegades el ridicul a la vida…
De veritat que no riurem 
|
|
|
19:01 26 juny 2010
| ramon1
Membre
| | ramon1 | |
|
| entrades 152 |
|
|
Gsus ja que el teu company te vergonya penja'l tu.
|
|
|
10:49 29 juny 2010
| Gsus
Membre
| | | |
|
| entrades 103 |
|
|
Vergonya ???? Quina vergonya ????
Aquest material tan valuós que guardem en Xavi i jo ” como oro en paño ” no es pot posar a l´abast de qualsevol. Aquests videos destaquen una tècnica molt depurada de l´estat pur del supermotard “extrem” , tant en derrapatges quasi impossibles com salts inigualables i extratosfèrics. 
Sentint-ho molt us haig de dir que aquest material no està al vostre abast, piltrafilles !!
Haureu d´evolucionar com a pilots vosaltres solets sense el nostre ajut.
Tinc o no tinc raó, eh Xavi ??? 
|
|
|
13:58 29 juny 2010
| Reniducati
Membre
| | Darth Vader… | |
|
| entrades 724 |
|
|
No hay guevos, no hay… jajajajajajajajaja… otro dia vengo de incognito y voy a grabarlo todo… jejejejejeje
|
|